Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten


zomaar ineens, zonder waarschuwing ? heb nog een hele trits timers staan op Crime ........ 

wordt steeds beter bij die idioten

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat wel een vaag bericht op hun internet site, er staat niet bij dat de zenders vervallen op de sat.

https://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/meldingen-en-storingen/#list-1

 

Ze gebruiken het woord exclusief daar zou je uit kunnen halen dat de 3 zenders voor sat komen te vervallen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

@erwin05Klopt, Las net op de de website van Totaal TV onder het bericht van Insight HD en Insight 4K, het bericht dat er zenders verdwijnen/verdwenen zijn van satelliet.

NPO 1 Extra, AT5 en RTL crime halen ze zomaar even weg. Drie zenders minder in het satelliet-pakket.

 

En wat krijgen we hiervoor terug?  Meer Nederlands bij Insight? Daar heb ik niks aan aangezien ik niet de geschikte apparatuur heb.

Kost mij anders weer 99euro voor de "M7 CAM-701".

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zenders zitten niet in het Start-HD-Pakket en het Basis-HD-pakket, maar alleen in de nog uitgebreidere pakketten. 

 

Vermoedelijk is dit pas het begin. Er gaan vast meer zenders verplaatst worden naar internet-only. 

 

Op zich ben ik het er mee eens wat betreft klanten die ooit gekozen hebben voor een instappakket. (Settopbox, HD-actie of HD-Light) 

Verlaag het aantal satelliet-zenders naar de wettelijk verplichte 30 zenders en stop de rest in een aanvullend (evt. internet-)pakket.  

Maar vergeet dan ook niet om de abonnementsprijs te verlagen naar de ons beloofde 10 euro per maand.  

Inderdaad dus vrijwel de prijs voor het nieuwe pakket "VOL"

 

Is het nu echt de bedoeling dat wij zelf Canal Digitaal gaan benaderen om ons huidige pakket om te zetten in "VOL"? 

Want ik zie geen inhoudelijk verschil tussen mijn huidige Start-HD-pakket en het nieuwe pakket "VOL". 

 

aangepast door Noordzee
.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Kabeltje87:

VRT één en Canvas liggen eruit nu.

Knoeiers!!!!

op dit moment kan ik er naar kijken, of het zou een tijdelijk probleem moeten zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL Crime vind ik wel jammer. Keek er graag naar. Gelukkig nog een Ziggo backup met een Nagra kaart die niet te gebruiken is in de DM8000... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle goede zenders gaan weg en je  krijgt 'crap' ervoor terug... (bijv. reis kanalen en andere troep)

Klant tevredenheid interesseert ze schijnbaar geen hol, zolang je maar blijft betalen...

Verdwijnen van RTL crime (als zoveelste) is weer een extra reden om over te stappen naar wat anders...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo heeft ook RTL Crime. En gewoon lineair via TV. Niks geen geneuzel met IPTV.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een stap terug in je abbo, wie enkel via Sat kan kijken heeft opeens weer 3 zenders minder maar betaald er wel voor, die is nu verplicht die app erbij te nemen om die zenders nog te kunnen zien.

beetje slechte zet van CD naar hun klanten toe.

maar ja, zo sparen ze geld uit door deze zenders niet meer op een transponder te moeten doorgeven en als ze nog enkele zenders er af gooien kunnen ze nog eens een transponder afzetten en zo minder betalen voor transponder ruimte.

een server kost minder dan transponder ruimte waardoor ze meer aan verdienen.

en de Sat kijkende klant is de dupe.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei digitaal kijker:

is een stap terug in je abbo, wie enkel via Sat kan kijken heeft opeens weer 3 zenders minder maar betaald er wel voor, die is nu verplicht die app erbij te nemen om die zenders nog te kunnen zien.

beetje slechte zet van CD naar hun klanten toe.

maar ja, zo sparen ze geld uit door deze zenders niet meer op een transponder te moeten doorgeven en als ze nog enkele zenders er af gooien kunnen ze nog eens een transponder afzetten en zo minder betalen voor transponder ruimte.

een server kost minder dan transponder ruimte waardoor ze meer aan verdienen.

en de Sat kijkende klant is de dupe.

 

Tijd dat Canal Digitaal gratis internet aansluitingen gaat leveren, want er wordt voor die zenders betaald die niet meer direct via hun toegankelijk zijn door van de satelliet af te stappen.

 

Is Canal Digitaal bij een geschillencommissie aangesloten?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...