Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur terug, gerrit B zei:

Moet toch geen probleem zijn lijkt me, degene die nu het vliegtuig nog pakken gebruiken die hersens toch niet.

 

:grin:

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, Penthe zei:

Al paar keer op tv gezien en bij mij mogen ze oprotten met zo´n test.

 

Ze prikken zelfs in je gezichtscentrum achterin je hersenen. En ze gaan daar ook nog eens rond roeren. Voor je het weet ben je blind  en met wat pech roeren ze ook in je kleine hersenen en kun je niet meer rechtop staan en heb je plasproblemen.

Het is wat met die testen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, minplus said:

 

Ze prikken zelfs in je gezichtscentrum achterin je hersenen. En ze gaan daar ook nog eens rond roeren. Voor je het weet ben je blind  en met wat pech roeren ze ook in je kleine hersenen en kun je niet meer rechtop staan en heb je plasproblemen.

Het is wat met die testen.

Ja klopt ze steken dan ook geen wattenstaaf in je neus maar de achterkant van een honkbal knuppel, dat kan nooit goed gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

Ja klopt ze steken dan ook geen wattenstaaf in je neus maar de achterkant van een honkbal knuppel, dat kan nooit goed gaan.

Bij mijn neus geen probleem hoor. Ook de voorkant niet. 😁

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Penthe zei:

Al paar keer op tv gezien en bij mij mogen ze oprotten met zo´n test.

Als het nodig is voor je gezondheid dan piep je wel anders en ben je maar wat blij dat er zo'n test is.

 

Maar een ieder reageert er anders op een ingreep.

Toen mijn neus tussenschot werd rechtgezet en na een paar dagen de watten er uit mochten was het een vervelend gevoel dat ze die er uittrokken maar verder niets aan de hand, mijn buurman die naast me lag (je lag toen nog met 8 man op een zaal) schreeuwde alles bij elkaar van de pijn.

Mijn overbuurman kreeg een spuit in zijn schouder en viel bijna van zijn stoel van de pijn, ik kreeg een spuit in mijn schouder en heb de prik gevoeld en voelde dat ze flink wat spul naar binnen spoten maar heb er verder niets van gevoeld.

Mijn vrouw kan bij de tandarts rustig een half uur met de mond open blijven liggen, ik krijg na 5 minuten kramp in mijn kaken en heb daar uiteindelijk meer last van dan van de ingreep zelf.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, gerrit B said:

Als het nodig is voor je gezondheid dan piep je wel anders en ben je maar wat blij dat er zo'n test is.

 

Maar een ieder reageert er anders op een ingreep.

Toen mijn neus tussenschot werd rechtgezet en na een paar dagen de watten er uit mochten was het een vervelend gevoel dat ze die er uittrokken maar verder niets aan de hand, mijn buurman die naast me lag (je lag toen nog met 8 man op een zaal) schreeuwde alles bij elkaar van de pijn.

Mijn overbuurman kreeg een spuit in zijn schouder en viel bijna van zijn stoel van de pijn, ik kreeg een spuit in mijn schouder en heb de prik gevoeld en voelde dat ze flink wat spul naar binnen spoten maar heb er verder niets van gevoeld.

Mijn vrouw kan bij de tandarts rustig een half uur met de mond open blijven liggen, ik krijg na 5 minuten kramp in mijn kaken en heb daar uiteindelijk meer last van dan van de ingreep zelf.

Dat is niet het enige ik weet vrijwel zeker dat de regering met deze testen heerlijk gelijk je DNA opslaat voor eventueel later gebruik. Ze mogen van mij best mijn DNA gegevens hebben maar dan moeten ze me dat wel vragen en het niet sneaky afnemen met een of andere test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gerrit B zei:

Maar lees ook het topic eens over berekening ventilatie capaciteit, dan kun je op je klompen nagaan dat het toestaan van vliegverkeer puur een commerciële beslissing is geweest.

 

Zeker weten gerrit. In een poep en een scheet werd er gezegd dat het veilig was. Niet eens onderzocht. Buiten de vertrekhal wordt het nog even flink volproppen en de rest van de reis mondkapje op. Het aantal besmette mensen wat terug komt lijkt relatief nog mee te vallen, maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Penthe said:

ik weet vrijwel zeker dat de regering met deze testen heerlijk gelijk je DNA opslaat voor eventueel later gebruik.

Waar basseer jij dit op? Want het opslaan van DNA kost tijd en geld wat de overheid niet nodeloos gaat spenderen...

En doe anders eens een WOB verzoek met betrekking tot wat er gebeurt met de test resultaten en de monsters afgenomen bij de mensen. Misschien dat je daar wijzer van wordt?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Penthe woont in Spanje, of hij het over Spanje of Nederland heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Big fellow zei:

Waar basseer jij dit op? Want het opslaan van DNA kost tijd en geld wat de overheid niet nodeloos gaat spenderen...

 

 

In theorie kan het natuurlijk wel, maar of het echt gebeurt? Vingerafdrukken hebben ze ook, anders had je geen paspoort kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja, je wilt niet weten wat de overheid allemaal van jou weet

ze hebben zelfs al je belastingaangifte ingevuld...:grin:

 

man man man, wat een achterdocht.

nu ook nog mijn snot uit mijn neus erbij en de meuk uit mijn keel

 

De "Nederlandse" noodwet betreffende corona is nog niet van kracht en dus geld overal de Europese wetgeving inzake Privacy.

Het opslaan van persoonsgegevens is daarmee strikt verboden.

Verder met het corona topic

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ziet hoe men de "app" steeds weer als onvoldoende beoordeeld wegens tekortkomingen bij de privacy (in binnen en buitenland) dan staat er wel een heldere houding achter inzake onze privacy. Of jij het gelooft (inzake het DNA) kun je ons natuurlijk laten weten wat de GGD er mee doet.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...