Ga naar inhoud


NPO 1,2,3, RTL 4,5,7, SBS6 en Net5 in 2016 alleen nog HD


HG5812

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je mag die lnb gewoon laten zitten, je kan er bijvoorbeeld de Duitse zenders mee blijven ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mezzo, MTV/VH1, Nickelodeon/Spike, Comedy Central en een hele rits aan vrij te ontvangen zenders zoals BVN, Sky News, CNN, CNBC, BBC World News, TV5, EuroNews enz. zullen wel op de 19.2E blijven.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De prijs voor een 2e en/of 3e kaart zal zo rond de € 12,--  per maand gaan doen voor bestaande abonnementen zie ik in mijn glazen bol.

 

Tja... dat is wat het in Zweden ook kost voor de tweelingkaart... : 120 Kr per maand (12.90 euro) dit is voor de eerste extra kaart, om in een 2e kamer tv te zien... voor extra tweelingkaarten (kamer 3 en 4) kost het 90 Kr per maand (9.65 euro).  Je krijgt bij een tweelingkaart wel gratis een CI+ TV module.

Maar goed, lang niet iedereen wil een 2e tv hebben, en er zijn ook andere manieren om je tv beeld van de hoofdreceiver in de slaapkamer te kunnen zien, waardoor je dus maar 1 kaart nodig hebt.

Ik geef echter toe dat het TV kijken veel en veel te duur is in Nederland, en zeker ook in Zweden.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een BasisHD is er al voor € 10,-- per maand en twee jaar vast.

De prijs voor een 2e en/of 3e kaart zal zo rond de € 12,--  per maand gaan doen voor bestaande abonnementen zie ik in mijn glazen bol.

Nieuw af te sluiten 2e en/of 3e kaart abonnementen krijgen een stevige korting en komen zo rond de € 4,50 per maand.

 

Arno heeft dit nagevraagd : 

 

Ik heb even contact gehad via Facebook met Canal Digitaal. En het volgende gaat er gebeuren. Nu betaal je 4,50 euro voor de extra smartcard + 5 euro voor het HD pakket (indien men deze ook afneemt). Als je vanaf Januari 2016 een extra smartcard wil dan betaal 9,50 euro maar dan zitten de HD zenders er standaard in. Dit is goed om te weten omdat dit niet in de teksr vermeld staat.

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En bestaande 2e en3e smartkaarten, die nu 4,50 betalen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker dan heb ik aleens vermeld ik betaal nu 12,95 voor basis(sd) dan 5 euro extra voor de hd zenders lekker geld verdienen dan nu ga je 17,95 euri betalen voor alleen de hd zenders dan ff 12,95 in de zak stoppen !

Geld voor ieder pakket dan zo verdienen ze het geld , niks ervoor terug krijgen dan lijkt kabinet van rutte wel !

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker dan heb ik aleens vermeld ik betaal nu 12,95 voor basis(sd) dan 5 euro extra voor de hd zenders lekker geld verdienen dan nu ga je 17,95 euri betalen voor alleen de hd zenders dan ff 12,95 in de zak stoppen !

Geld voor ieder pakket dan zo verdienen ze het geld , niks ervoor terug krijgen dan lijkt kabinet van rutte wel !

 

Als jij bij de lokale bakker een appeltaart koopt kon je altijd kiezen uit een normale appeltaart voor 12,95 of voor 5 euro extra een luxe appeltaart.

De bakker komt er na 5 jaar achter dat hij veel liever alleen de luxe taart verkoopt omdat steeds meer klanten de luxe taart kopen en slechts een enkeling nog de normale.

Enfin, hij scrapt de normale appeltaart uit het assortiment en de luxe appeltaart van weleer is nu de normale appeltaart.

 

Dan loop jij zeker ook bij hem binnen en eist die luxe appeltaart voor 5 euro op? Dat doe je hier nl ook. :crazy:

 

Kabinet van Rutte? Het is net zo goed kabinet van Samsom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal prijst zichzelf wel uit de markt zo. Je gaat alleen al 19 Euro betalen voor de tweede en derde kaart samen!!!

Even voor de goede orde: Bij Ziggo betaal je een Euro of 17 en dan kun je vijf kaarten (nu nog vier meen ik) gebruiken zònder meerkosten.

aangepast door Pjotrb

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jij bij de lokale bakker een appeltaart koopt kon je altijd kiezen uit een normale appeltaart voor 12,95 of voor 5 euro extra een luxe appeltaart.

De bakker komt er na 5 jaar achter dat hij veel liever alleen de luxe taart verkoopt omdat steeds meer klanten de luxe taart kopen en slechts een enkeling nog de normale.

Enfin, hij scrapt de normale appeltaart uit het assortiment en de luxe appeltaart van weleer is nu de normale appeltaart.

 

Dan loop jij zeker ook bij hem binnen en eist die luxe appeltaart voor 5 euro op? Dat doe je hier nl ook. :crazy:

 

Kabinet van Rutte? Het is net zo goed kabinet van Samsom!

Er zullen vast erg veel mensen zijn die besluiten om dan maar geen taart meer te eten!  en dat is waarschijnlijk de verstandigste keuze, want er zijn genoeg "Free To Eat" taarten te nuttigen via de satelliet om in dezelfde beeldspraak te blijven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp.

Betaal nu Familie hd light €17, 95/maand +2e kaart €4, 50/maand is samen €22, 45/maand.

Dit wordt Familie hd €21, 95/maand +2e kaart €9, 50/maand is samen €31, 45/maand.

Dus in 1 keer €9/maand meer.

Terwijl de 2e kaart aangsloten is op een ouwe 4:3 tv toestel.

.......is dan toch wel heel veel.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is veel en veel te veel. En dan te bedenken dat je al betaald hebt voor de kijkrechten van die kanalen met je hoofdkaart.

Je mag de cardsharders en iedereen die de 2e/3e/weet ik veel kaartjes gebruiken om de buren/vrienden/familie te laten kijken daarvoor hartelijk danken. Anders had je die kaart nog steeds voor een prikkie gehad.

 

Misschien tijd om linux ontvangers in te gaan zetten, 2e kaart inleveren en je hoofdkaart te gaan delen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja chukku2? Kun jij aan de Costa del Sol met een 80cm schotel de zenders Animal Planet, History HD, NatGeo Wild HD en Brava HD ontvangen?

 

Ik zit hier met een 80 cm in Calpe , geen probleem hier met die zenders . Ja , zou dat dan verder op zoveel uitmaken?

Kan hoor , maar zou ik straf vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 2e kaart gebruik ik op de slaapkamer.

Dwz laatste stukje van een film afkijken voor het slapen gaan en in het weekend 's ochtends de kids kijken dan tv bij ons in bed.

Was toch niet van plan om daar €9, 50/maand voor te betalen.

Misschien een idee om voor €4, 50/maand de eerste 12 zenders van de zenderlijst een pakket voor maken?

Maar ja eerst afwachten.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...