Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

Heb vandaag ook een mail van canal digitaal ontvangen dat ze alle klanten gunnen om iets nieuws te ontvangen en dat ik daarom tot en met 28 februari 2018 foxsports 1 kan ontvangen. Ben ook een tien euro abonnee maar er staat in de mail niets over een verdere verandering of verhoging van mijn abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan Foxsport "wel" smaken, ben ik dan hier echt de enige voetballiefhebber? Ja moet 3 euro meer betalen, is 36 euro per jaar, voor die prijs kan ik zelfs niet één voetbalwedstrijd live bijwonen, ook geen etentje met de vrouw en zoveel meer. Ben een Vlaamse Bourgondiër en probeer zoveel mogelijk te genieten van alles, zeuren laat ik aan mijn Noorderburen.;)

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voetbal zat altijd in extra pakketten, waarop je je kan abonneren.

Nu krijgt iedereen een verplicht abonnement.

 

Ik kijk en luister graag klassieke muziek, en betaal voor een abonnement.

Stel je eens voor dat jij plotseling daarop van de ene op de andere dag een abonnement opgedrongen krijgt, met 3 euro extra per maand aan kosten?

 

Ik kijk echt nooit naar voetbal!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Droevig, een ongeluk met fatale gevolgen.

Dat relativeert deze discussie.

 

On topic, het onrechtvaardige is dat die eredivisie bv dwang toepast bij de provider om iedereen 3 euro te laten betalen.

En die 3 euro is het bedrag per maand voor het eerste jaar, ben benieuwd hoe die prijs zich gaat ontwikkelen.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met als gevolg nog meer opzeggingen want wat men voor het voetbal wil ontvangen loopt de spuigaten uit, het is maar een spelletje. Maar zoals het nu gaat zullen tv abonnementen heel snel gaan verdwijnen, mensen willen steeds meer vrijheid van kijken en ook alleen betalen waar ze naar kijken. Normaal toch!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Penthe:

Met als gevolg nog meer opzeggingen want wat men voor het voetbal wil ontvangen loopt de spuigaten uit, het is maar een spelletje. Maar zoals het nu gaat zullen tv abonnementen heel snel gaan verdwijnen, mensen willen steeds meer vrijheid van kijken en ook alleen betalen waar ze naar kijken. Normaal toch!

 

 

Naar mijn mening nemen ze een gigantisch risico, het is een omgekeerd Sport7 kanaal, dat gaan ze niet volhouden, want als er nu 3 euro meer voor betaald moet worden, wat is het dan volgend jaar?

 

Sponsoren die wel gezien willen worden is denk ik hun grootste probleem, zit het apart achter een abonnement, dan leveren ze weinig op. Van mij mag Fox sports snel failliet gaan, de kijkcijfers geven de adverteerder duidelijkheid hoeveel er naar gekeken zal worden. Vooral voetbal is zeker als het om het Nederlands elftal gaat, niet de moeite waard.

 

Douw maar Film 1 voor 3 euro per maand door ieder zijn/haar strot, wedden dat er dan ook geklaagd gaat worden, al denk ik een heel stuk minder dan voor voetbal.

 

  • Like 1

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de versie ontvangen waarin aangekondigd wordt dat ik per 1 januari 2018 3 euro meer ga betalen. Vooral de zin: "begin 2018 komt er...." vind ik wel grappig. Lekker duidelijk ;). Het lijkt er dus op dat als ik gewoon afwacht ik pas ergens in 2018 een keuze krijg en tot die tijd 3 euro meer ga betalen en niet voor 2018 een keuze krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 16:02 zei hhh:

Heb vandaag ook een mail van canal digitaal ontvangen dat ze alle klanten gunnen om iets nieuws te ontvangen en dat ik daarom tot en met 28 februari 2018 foxsports 1 kan ontvangen. Ben ook een tien euro abonnee maar er staat in de mail niets over een verdere verandering of verhoging van mijn abonnement.

 

Idem hier.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...