Ga naar inhoud


Canal Digitaal zenderwijzigingen.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei digitaal kijker:

ja want er is dan plaats doordat er 4 filmzenders verdwijnen ;) 

En wie betaalt de transponder dan? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

in naher Zukunft wird die M7 GROUP mit der serbischen
MTS TELEKOM SRBIJA Verhandlungen über die weitere
Ausstrahlung von MTV HITS, MTV ROCKS und MTV DANCE
über Satellit ASTRA 3B (23.5°E) führen.

Wenn die anstehenden Verhandlungen mit MTS und VIACOM
erfolgreich verlaufen, stehen diese Musikkanäle weiterhin für
pay-tv SKYLINK, CANAL DIGITAAL, TV VLAANDEREN
und MTS TELEKOM SRBIJA zur Verfügung.


MTV NETWORKS EUROPE besitzt jetzt eine neue tschechische
Senderlizenz für TV Sendern:
* MTV HITS
* MTV ROCKS
* MTV DANCE (jetzt neu MTV Club)
* VH 1 EUROPE
* VH 1 CLASSIC (jetzt neu MTV Classic)
* MTV MUSIC 24
* MTV BASE
* MTV OMG
* MTV LIVE HD

Diese neun neuen Satellitenlizenzen haben eine Gültigkeit von 12 Jahren
für die gesamte EU und für ausgewählte Länder außerhalb Europas.

Quelle:
M7 Group/Parabola/RRTV (Tschechischer Rat für Rundfunk und Fernsehen)

(Sat.News © 2019)

 

 

 

vertaling:

in de nabije toekomst zal de M7 GROUP met
MTS TELEKOM SRBIJA onderhandelen over de
Uitzending van MTV HITS, MTV ROCKS en MTV DANCE
via satelliet ASTRA 3B (23,5 ° OOSTERLENGTE).

 

Zijn de komende onderhandelingen met MTS en VIACOM
succesvol dan blijven deze muziekkanalen beschikbaar voor
 TV SKYLINK, CANAL DIGITAL, TV VLAANDEREN
en MTS TELECOM SRBIJA 

 

 

MTV NETWORKS EUROPE bezit nu een nieuwe Tsjechische 
uitzendlicentie voor tv-kanalen:
* MTV HITS
* MTV ROCKS
* MTV DANCE (nu nieuwe MTV Club)
* VH 1 EUROPA
* VH 1 CLASSIC (nu nieuwe MTV Classic)
* MTV MUSIC 24
* MTV BASE
* MTV OMG
* MTV LIVE HD

Deze negen nieuwe satellietlicenties zijn 12 jaar geldig
voor de gehele EU en voor geselecteerde landen buiten Europa.

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief. Die nieuwe provider heeft een berg aan zenders toegevoegd.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een beetje een onzin bericht, in de toekomst zullen ze onderhandelen?  Over speculatie gesproken?

 

Je hebt het zelf al gezegd de aanvoer zit op 1 West blijkbaar en die zenders richten zich hoofdzakelijk op de britse markt en scandinavische markt.   Als ze op 19 oost weggaan zullen ze geen onderdeel meer uitmaken van diverse Europese pakketten of pakketen moeten deze zenders zelf gaan doorgeven, die kans acht ik klein.

 

Dus deze versies zullen dan waarschijnlijk op de oost europese markt gericht gaan worden en zijn daarvoor een stuk minder interessant voor de Benelux. Eigenlijk is het gewoon een hele domme zet, ze hadden beter alles naar DVB-S2 icm H.264 en HD kunnen zetten maar waarschijnlijk vinden ze de transponder huur te hoog.      

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Codx:

Ik vind het een beetje een onzin bericht, in de toekomst zullen ze onderhandelen?  Over speculatie gesproken?

Goed lezen! Er staat niet voor niks:" in de nabije toekomst". Het is geen speculatie, maar een tijdsplan. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg Codx - ze zullen "in de nabije toekomst" nog moeten beginnen met onderhandelen met MTS TELEKOM SRBIJA.

dat kan dus nog alle kanten uit - een beetje voorbarig om dit nu al publiek te maken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik lees net dat Love Nature wordt toegevoegd op Astra 3. Met Nederlandse ondertiteling. Tevens wordt het Ultra HD kanaal aangeboden via Hotbird.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er is alleen nog niet bekend in welk pakket Love Nature HD komt.
Abonnees van Canal Digitaal en TV Vlaanderen kunnen binnenkort ook naar Love Nature 4K kijken. Hiervoor dienen zij dan wel te beschikken over ontvangst van de Hotbird satelliet op 13 graden oost. Daarnaast dient men ook gebruik te maken van een Viaccess CI+ module met bijbehorend geschikt abonnement van Canal Digitaal of TV Vlaanderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat gaat hem dan niet worden, ik ga niet mijn kaart omruilen voor een CI module met ingebouwde softcard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat schrijf ik wel vaker. Dé truc om gebruikers over te halen/dwingen naar de gesloten bakjes en CI module....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

op een internationale site met satelliet en andere media info melden ze dat die op de 23.5 komt voor de klanten van M7 in belgie, nederland en de andere op de 23.5 waar M7 klanten heeft.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Love Nature HD ongeveer hetzelfde als Nat Geo Wild HD welke in het Basis-pakket zit van CDS; als Love Nature HD in een hoger pakket komt ga ik mijn Basis-pakket echt niet upgraden omdat ik zeer tevreden ben met Nat Geo Wild HD.

 

Ik kan mij echter wel voorstellen dat de 4K-kijkers wel overstag zullen gaan/of er over zullen nadenken -als Love Nature 4k in een duurder pakket komt- om die beslissing wel te nemen.

 

Ik heb geen 4k dus voor mij is het niet besteed. 

 

Ik wist trouwens niet dat CDS ook gecodeerd uitzendt op 13E, ik zal het artikel eens goed doorlezen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, ik zie dat @digitaal kijker al een antwoord heeft gegeven omtrent de satelliet positie.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...