Ga naar inhoud


100 km/h


Tripleboy

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei drz:

Eigenlijk is het grootste milieuprobleem heel makkelijk op te lossen, maar dan ga ik iets zeggen waarvoor je in dit land aan de schandpaal komt en als ik niet oppas ergens op een dorpsplein waar men tomaten en eieren dreigt te gooien...ook geproduceerd door boeren trouwens..

 

Er zijn gewoon teveel mensen. Terug naar 10 miljoen dus..... waar in het verleden een club voor bestond, zo kan ik mij herinneren.

Ja daar kan ik ook iets gewaagds aan toevoegen. De autochtone bevolking krimpt, maar van buiten komen er meer naar hier. Het zij ze gegund hoor, maar zo kom je nooit meer aan de 10 miljoen. Alhoewel: Als men de natuur zijn gang laat gaan, breekt er vanzelf een dijk of duin door, en komt west Nederland onder water te staan. Maar of we dat willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uur geleden zei drz:

Tja, Nederland glijdt aardig richting de afgrond. Waar Belgie nog gewoon op 11 miljoen inwoners staat, al sinds 1960 zo ongeveer, is Nederland qua bevolkingsgroei geëxplodeerd!

Milieuproblematiek, geweld op straat, drugscriminaliteit wat niet meer controleerbaar is en recent gaan groeperingen gewoon een winkel binnen voor een snelplundering.

De politie staat machteloos, de politiek staat machteloos en er worden paniekmaatregelen bedacht die kant noch wal slaan.

 

De criminelen alsmede de mensen die de realiteit willen ontvluchten krijgen hun zin, want drugs gaat gewoon gelegaliseerd worden met alle economische gevolgen van dien.

 

Ik wil mijzelf niet verleiden tot uitspraken als " vluchtelingen het land uit"  want dat gaat simpelweg niet, geboortebeperking is een utopie want veelal religieuze medemensen en medelanders fokken maar raak want dat zegt hun handleiding, dus vraag ik mij af waar het schip zonder roer en 150 kapiteins gaat stranden.

Bovendien zijn die 2 miljoen vluchtelingen een druppel op de gloeiende plaat.

 

..oja, we kunnen natuurlijk gewoon 100km per uur gaan rijden, dat zal alles wel oplossen.

 

 

Sterker nog: 200 jaar geleden had Belgie dubbel zoveel inwoners dan Nederland. Zij vonden het dus niet leuk vanuit NL 50/50 te moeten delen, en hebben zich afgescheiden.

Bij ons is het te hard gegaan, maar Belgie is het ook niet helemaal hoor. Alhoewel de mensen daar zeer hartelijk zijn, gelukkig maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2019 om 14:41 zei TangoBravo:

 

Ook een Tesla en andere EV's verbruiken meer energie bij hogere snelheid en stoten hun stikstof alleen niet uit hun eigen uitlaat uit, maar uit die van de energiecentrale. 

 

T B

 

 

 

 

 

RIVM is de grote adviseur van stikstof-overschrijding.

Iedereen, maar vooral de regering schaart zich daar achter.

 

How dare you...

 

Alsof RIVM heilig is.

 

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sprietje:

PvdA-leden willen snelheid naar 80km/h rond natuurgebieden.

 

Tja, dan kun je net zo goed met een scootmobiel gaan.

Hier in Belgenland , stel zoiets voor aan ons Kalfke (Calvo) , en het wordt echt nog gekker :eek::grin:

 

Eerlijk gezegd , ik hou niet van hardrijders !! En ook mijn ogen kunnen dit niet aan !!

 

 

Milieuvriendelijke auto's , oplossing , The Flintstones :whistle:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat zul je jezelf ook ergeren aan van alles en iedereen. Het RIVM, de EU, de Overheid, de andere automobilist en vooral die fietsers.

Als je een auto hebt stap je er automatisch in en haalt je Chinese maaltijd / Pizza ofschoon je ook had kunnen koken. Luiwammes.

 

Overweeg eens hoe vaak je een autorit kunt vermijden en ook te voet op bezoek naar opa kunt gaan .

 

Het ergernis van de automobilist is niet de snelheid maar de voorligger die langzamer dan jezelf rijdt.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in Duitsland ben dan valt het mij op dat het te hard en roekeloos rijden in hoofdzaak wordt veroorzaakt door macho´s in hun opgefokte BMW´s en meer uit die klasse.

Het zijn, zonder te willen discrimineren, opvallend vaak mensen met migratie achtergrond en ze hebben een baard.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

veroorzaakt door macho´s in hun opgefokte BMW´s en meer uit die klasse.

Klopt helemaal niet alleen op de autoweg ze parkeren asociaal pikken twee parkeerplaatsen binnen.

Gaan op invalide plaatsen parkeren zonder invalide kaart.

Prive zullen ze ook wel zo geen gedrag hebben.

Heb zelfs zo een gek meegemaakt die mij op een 1 baans autoweg afrit nog inhaalde

100 kmh vind ik prima ook voor je eigen beurs

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond werd in het programma Even tot hier op NPO1 de 130 "letterlijk" begraven !

1116234036.jpg

1116234042.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Alziendoog:

Als men de natuur zijn gang laat gaan, breekt er vanzelf een dijk of duin door, en komt west Nederland onder water te staan. Maar of we dat willen?

Ja dat willen we, verzuipen we meteen alle ''ratten''

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...