Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

Ik werk zelf vrij veel met stofmaskers voor mijn werk (gaten boren boven je hoofd) en heb in de loop der jaren wel geleerd welke stofmaskers je moet gebruiken en hoe je die moet dragen zonder aan het eind van de dag te kunnen metselen met wat uit je neus komt.

Als ik dan zie hoe velen hun mondmasker dragen dan zal dat ook weinig uitmaken en zullen die geen enkel virus tegen houden.

Of ze nog helpen als jezelf aan het hoesten bent weet ik niet, wellicht dat er wat druppeltjes opgevangen worden maar er zullen er ook heel wat aan alle kanten kunnen ontsnappen.

 

 

 

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 uren geleden, Zunigkyk zei:

Ik ben een Belg en ik zeg inderdaad , dit is ronduit schandalig !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klappen gaat lastig onder het sturen en als het misgaat dan staat er geen tolpoortje meer..

🤡

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Voor het uitvoeren van maatregelen (tol heffen) zijn er dombo's genoeg die het groter plaatje niet zien.

Kunnen jullie bij het voorbij rijden eens in de handen klappen voor die gast.

 

Vooraleer er beschuldigingen aan de verkeerde personen/instanties geuit worden bedenk het volgende:

 

De liefkenshoek tunnel is gebouwd door een privé firma, welke in ruil x aantal jaren hiervoor tol mag heffen.

In principe heeft Vlaanderen of België hier niets mee te maken.   Je moet kijken naar een privé firma.....  Vergelijk het met de farma industrie.

 

 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Kabeltje87 zei:

De liefkenshoek tunnel is gebouwd door een privé firma, welke in ruil x aantal jaren hiervoor tol mag heffen.

En wat in geval van een noodsituatie ??

Ze kunnen natuurlijk proberen om de nodige instanties net van voren te waarschuwen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn daarvoor regeltjes:  bv. één die ik ken:  als de Kennedy tunnel is afgesloten dan is de Liefkenshoek tunnel tol vrij.

Er zullen er er wel nog meer zijn.  Maar wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

(waarmee ik wil zeggen dat er overal wel enkele dombo's rond lopen, en je daarvoor geen volk moet schandaliseren)

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongeren schoppen man in elkaar na vraag om afstand

Een man uit Rijswijk is vrijdag zwaar mishandeld door een groep jongeren toen hij hen vroeg meer afstand te houden om verspreiding van het coronavirus te voorkomen.

 

https://www.telegraaf.nl/video/2039434802/jongeren-schoppen-man-in-elkaar-na-vraag-om-afstand

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

De liefkenshoek tunnel is gebouwd door een privé firma, welke in ruil x aantal jaren hiervoor tol mag heffen.

In principe heeft Vlaanderen of België hier niets mee te maken. 

 

Ik denk dat die privé firma al wel een telefoontje van de Belgische overheid heeft ontvangen of nog zal krijgen over hun manier van werken en dat de contracten er even op nageslagen worden of dit juist was en zo nodig aangepast moet worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mondkapjes gestolen op spoedafdeling van Heilig Hartziekenhuis: “Onvoorstelbaar dat zoiets gebeurt”

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200330_04906482

Wat voor een vieze smerige onnozelaar ben je om zoiets laf & egoïstisch te doen ??

Zo'n onmensen verdienen geen enkel respect voor zulk crapuul !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gerrit B zei:

Ik werk zelf vrij veel met stofmaskers voor mijn werk (gaten boren boven je hoofd) en heb in de loop der jaren wel geleerd welke stofmaskers je moet gebruiken en hoe je die moet dragen zonder aan het eind van de dag te kunnen metselen met wat uit je neus komt.

Als ik dan zie hoe velen hun mondmasker dragen dan zal dat ook weinig uitmaken en zullen die geen enkel virus tegen houden.

Of ze nog helpen als jezelf aan het hoesten bent weet ik niet, wellicht dat er wat druppeltjes opgevangen worden maar er zullen er ook heel wat aan alle kanten kunnen ontsnappen.

 

 

 

Maar hiermee weet ik nog steeds niet waarom het daar verplicht is en hier niet. Die Chinese dokters zullen wel weten wat ze zeggen zeker. Trouwens mijn schoonzus die in Tsjechië woont heeft gisteren gezegd , dat ook zij niet meer op straat mogen zonder mondmasker. Er staan zware boetes op voor wie zich niet aan de regels houdt. In Tsjechië zijn er nog geen 3000 besmettingen en nog maar 17 doden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En onze dokters zullen het ook wel weten zeker.....

Of heb je meer vertrouwen in een Chinese dokter?

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minutes ago, astro iris said:

Maar hiermee weet ik nog steeds niet waarom het daar verplicht is en hier niet. Die Chinese dokters zullen wel weten wat ze zeggen zeker. Trouwens mijn schoonzus die in Tsjechië woont heeft gisteren gezegd , dat ook zij niet meer op straat mogen zonder mondmasker. Er staan zware boetes op voor wie zich niet aan de regels houdt. In Tsjechië zijn er nog geen 3000 besmettingen en nog maar 17 doden.

 

Ik vermoed dat het 'afstand houden' waar hier doorlopend op wordt gehamerd het dragen van mondmaskers min of meer overbodig maakt. Beelden uit Aziatische landen laten zien dat er daar amper aandacht is voor het afstand houden. In dat geval wordt lijkt mij het dragen van een mondmasker dan wel weer een nuttige bezigheid.

 

Geen antwoord van een expert, maar zo zie ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...