Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

  • Moderator
46 minuten geleden, luisteraar zei:

Het virus blijkt heel aanstekelijk te zijn.

Bij een bedrijf in Bayern was een cursus in een leslokaal

1 persoon was aanwezig met het virus

Ik lees dat van 128 geteste medewerkers van Wesabo er 127 negatief getest zijn en slechts 1 positief.

Bron: https://www.merkur.de/welt/coronavirus-tote-deutschland-china-symptome-infektion-news-muenchen-starnberg-zr-13500123.html

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Inderdaad, alleen er staat niet in het artikel dat het, ik citeer luisteraar, 

"Het virus blijkt heel aanstekelijk te zijn".

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, moonchild zei:

Spiegel:

 

Im Laufe der Woche ergaben Tests von rund 90 Mitarbeitern, dass sich insgesamt fünf Webasto-Angestellte mit dem Coronavirus angesteckt hatten. 

 

plus inmiddels 1 kind van medewerker

Dat is een bericht van 11:31 de andere gevallen zijn vanmiddag bekend geworden

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, luisteraar zei:

Dat klopt als het niet klopt komt zeker een reactie hier erop.

Bij deze is die dan gekomen

 

Luisteraar, vooral in een onderwerp wat velen angst inboezemt, terecht of onterecht, getuigen jouw schoten voor de boeg van een boosaardige domheid!

 

Ga je schamen!

 

Er zijn leden op dit forum die verteld hebben dat er gezinsleden met een zwakke gezondheid/lage weerstand zijn.

Die maken zich zorgen!

En dan zuig je maar weer een kreet uit je duim, onder het mom, ik roep maar wat en kijk wat voor reactie er komt!

 

Mede namens die leden die kwetsbare geliefden hebben,

 

Je wordt bedankt!

 

Update 20.42 Uhr: Wie das bayerische Gesundheitsministerium mitgeteilt hat, ist ein weiterer Deutscher nachweislich mit dem Coronavirus infiziert. Bei dem Betroffenen handelt es sich ebenfalls um einen Mitarbeiter des Autozulieferers Webasto aus Bayern, wo auch die ersten fünf Infizierten angestellt sind.

Von 128 Test der Angelstellen waren 127 negativ und einer positiv.

 

 

N.b.:

In de link is ook een bericht aanwezig over het op dit moment heersende influenza virus.

Daar maakt het gezondheidsministerie zich meer zorgen over.

Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk erg genoeg ik gun het niemand .

Ouderen zijn kwetsbaarder.

Er zijn ook goede berichten

de eerste 5 in Bayern voelen zich kern gezond maar mogen niet naar huis omdat ze

mensen kunnen aansteken.

De meeste doden in China zijn mensen die al verzwakkingen/ziektes hadden.

Dit zelfde kan je ook zeggen bij de bekende griep

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, astro iris zei:

Vanaf welke leeftijd is het aan te raden om je te laten beschermen met vaccin? Ik ben gepensioneerd en heb het in het verleden nog nooit gedaan.

Ik ook niet en gaat het ook nooit doen, ik vertrouw die troep niet net zoals ik pillen en medicijnen ook niet vertrouw er wordt met die troep enkel maar aan winst gedacht. Daarom ook zo veel bijwerkingen zodat je nog meer pillen moet slikken ping kassa! Zels een aspirine neem ik niet dan maar koppijn.

 

En tegen Corona hebben ze voorlopig nog niets dat zal nog wel een aantal maanden gaan duren en als ze het dan eindelijk hebben weet je nog niet wat de gevolgen van het vaccin zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, dat je ouder wordt?

 

Sinds we vaccineren tegen potentieel dodelijke ziekten is de gemiddelde leeftijd van de bevolking gestegen.

Rond 1900 was de gemiddelde leeftijd 45 jaar.

In 2000 was die gestegen naar gemiddeld 78 jaar.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2020 om 00:26, erwinnaar zei:
 
Op 29-1-2020 om 21:00, minplus zei:

Soms heb ik de neiging (die ik gelukkig na even nadenken snel weet te onderdrukken) om een topic te openen en met een paar maand typen (en een paar jaar vanwege alle onbegrip-reacties erop) een paar mensen hier, die er nog weinig tot niets van weten behalve wat al dan niet foute internet-info, van alles te gaan uitleggen over (retro-)virussen en hoe ze werken en hoe je afweer werkt en hoe vaccins gemaakt worden en hoe ze werken en noem maar op.

Maar ik ben al aardig oud, heb me 60 jaar in al die dingen verdiept en het vele duizenden mensen al uitgelegd, en heb zo enorm veel andere dingen nog dringend te doen voor ik de pijp uitga.

Dit is dus allemaal onzin, benieuwd naar uw mening.https://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=14799:mazelen-is-en-blijft-onschuldige-kinderziekte&catid=17:gezondheid&Itemid=30

 

Gevalletje onduidelijke communicatie? Erwinnaar, wat bedoel je met 'dit'? Het verhaal van minplus?

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...