Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten


Kan je in Brasilië zonder VPN sowieso vergeten :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku

 Je zegt dat je entertainment HD pakket hebt voor 24,95 moet dat niet 34,95 zijn ?  En  als ik naar die discussie kijk heb ik het idee dat je ik een half verhaal zit te lezen.  Ik denk dat Tim zich  vergist want het 9,95 pakket zou toch overeenkomen met basis HD... tenminste volgens die webcare dan want de site is nog steeds onduidelijk.   Het begint er hoe dan ook op lijken dat de grote uitverkoop begonnen is.  Als ze nu jaren geleden al gezegd hadden, we maken de pakketten wat goedkoper en geven op de 2e en 3e kaart dezelfde zenders zoals bij andere providers normaal is had dit een hoop weglopers gescheeld.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Codx:

we maken de pakketten wat goedkoper en geven op de 2e en 3e kaart dezelfde zenders zoals bij andere providers normaal is had dit een hoop weglopers gescheeld.

 

Waren dan de nieuwe bezitters van kaart 2 en 3  niet de weglopers geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Door het misbruik van die 2e en 3e kaart door het kaart sharen met collega's vrienden of buren is die kaart ondertussen bijna net zo duur als een volledig abonnement.

Dit is iets van alle tijden, en is inherent aan tv kijken per satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op min MZ101 echt Entertainment HD voor €24,95..,

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Zuppelan:

Als ze nu dus grote hoeveelheden Seca-kaarten in de markt zetten, en op niet al te lange termijn de boel afzetten, dan kijken ze aan tegen een zeer lange terugverdientijd voor gesubsidieerde apparatuur, of ze zijn een flink deel van de klanten die ze nu proberen te werven weer kwijt.

Welke gesubsidieerde apparatuur?-de smartcards die toch over zijn? IPTV klanten krijgen geen apparatuur, alleen na ruim een maand een smartcard waar IPTV kijkers toch al niet op zitten te wachten.  Als je de oude boxen bedoelt , dan is dat ook geen probleem. Ze hoeven in principe alleen de seca codering uit te zetten, dan blijven de oude officiële ontvangers gewoon werken in Nagra modus, maar 'eigen' apparatuur valt uit. Hou dat een paar jaar vol en er zijn bijna geen losse kaarten meer in gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk om in de toekomst te kijken. De Seca3 kaarten zijn feitelijk Nagra kaarten. Uitzetten van Seca3 maakt de kaarten niet waardeloos. Integendeel: ze hebben 4 ATR's. In de gecertificeerde apparatuur werken ze immers ook al in de Nagra mode! Uitschakelen van Seca3 is alleen een flink nadeel voor de Open Linux bakjes. Nagra CAK7 is heel flink beveiligd met Boxkey, RSAkey en heeft zelfs provisie voor CPUID én ChipsetID! Dat is een hele beste kluif om te kraken en dat zie ik zo gauw niet met een OScam gebeuren.

We worden langzaam maar zeker geduwd richting CI+ met alle beperkingen. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ceesv:

Door het misbruik van die 2e en 3e kaart door het kaart sharen met collega's vrienden of buren is die kaart ondertussen bijna net zo duur als een volledig abonnement.

Dit is iets van alle tijden, en is inherent aan tv kijken per satelliet. 

 

Nee CeesV, dat is JOU mening die je nu als feit presenteert. Ik vind dat jij je als moderator van dit soort uitspraken moet onthouden.  Bovendien bij andere aanbieders en zelfs andere sat aanbieders is het normaal om wel het volledige pakket op de 2e en 3e kaart te geven en ook daar worden abo's gedeeld. Het is juist Canaldigitaal/M7 die afwijkt en met dit soort smoesjes komt en blijkbaar slik jij het als zoete koek.   

 

En Mimisiku, waarschijnlijk had je dan al 10 euro korting of een ouder abonnement wat onder dezelfde voorwaarden bleef doorlopen.  De nagra kaarten hebben een ATR in seca mode en de ATR veranderd bij Nagra mode.  Bij CAK7 wordt de SessionKey juist berekend met andere componenten dan BK/RSA en Chipset pairing is op basis van NUID (Nagra Unique ID) en een CWPK  (Common Word Pairing Key).

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die korting is best mogelijk. Ik ben redelijk fel als het gaat om beloftes (die de provider dan niet nakomt). Vaak omdat de WebCare gewoon niet goed weet wat CDS wel en niet toestaat. Ik ga dan beleefd in de aanval en dat resulteert dan in extra korting of andere deals. Onder het mom: je vangt vliegen beter met stroop dan met azijn.

 

Wat je info over Nagra betreft ben jij de expert. Ik heb de info gelezen die mijn Ziggo Nagra CI+ weergeeft op de TV via de diverse CI+ menu's. 

 

<Off Topic>

Heb de CI+ getest in diverse ontvangers en dat werkt prima. Zappen gaat redelijk snel waarbij de Quantis Irdeto CI+ en stuk sneller is dan de Nagra CI+

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Codx,

Bij andere providers heb je een kabel aansluiting nodig welke eerst vrij geschakeld wordt wanneer je een abonnement neemt, daar kan je een kaart aan een collega geven, maar die gaat zonder betaalde kabel aansluiting geen beeld geven.

En voor wat betreft de feiten, er zijn op dit forum genoeg voorbeelden voorbij gekomen van vragen waarbij de 2e of 3e kaart aan niet betalende partijen werden gegeven.

Daarbij werd schaamteloos toegegeven dat men op geldelijk gewin uit was, men deelde kaarten om op abonnementskosten te besparen.

Dit is een typisch probleem bij satelliet providers, omdat je geen "aansluiting" nodig heeft op een adres, een schotelantenne volstaat.

Er zijn satelliet providers geweest, die het gebruiksadres controleerden doordat je de box aan een telefoon lijn moest aansluiten.

Daarmee werd gecontroleerd of de box wel op het aangegeven adres stond.

 

De eerlijke klant wordt benadeeld door dat a-sociale gedrag.

 

Maar we dwalen een beetje af van het onderwerp alhoewel er een raakvlak is.

 

De kaart voor satelliet ontvangst, die je na een paar weken krijgt is ook een toegang, die je elders als achter de eigen voordeur, simultaan kan gebruiken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Daar moet ik je gelijk in geven. Werd gisteren nog gebeld door een kennis of ik even een contractovermame formulier wilde mailen. De telefoon stond op de speaker en ik hoorde iemand anders de vragen stellen omdat deze persoon de tweede kaart zou ontvangen van mijn kennis.

Volgens deze persoon was de tweede kaart gratis en hoefde alleen de kaart betaald te worden. Kennis is redelijk naïef en zou dat zo doen (en dan vastzitten aan €39,95 registratiekosten én €9,50 p.m.). De derde persoon was not amused met mijn inmenging. Hij wilde "verdomme gewoon gratis kijken" en meende daar ook volledig recht toe te hebben... Ik kan je ook zeggen dat dit zeker niet de eerste keer was dat ik hiermee wordt geconfronteerd..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

voorlopig is er nog gewoon beeld en als ik dat bericht op de CD site lees, kan ik er niet echt uithalen dat de zenders op satelliet verdwijnen dus mogelijk een storm in een glas water.

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...