Jump to content
Sign in to follow this  
henkie73

CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging

Recommended Posts

Beste,

 

wat moet ik hier nu weer mee, ik wil geen opnamen in de cloud shit.

daar heb ik een dreambox voor.

en je krijgt er gratis 2 euro prijs verhoging bij.

is toch wel aardig van zo....

gr.

henk

 

image.png.bd3f7470fc526fc3c824c5e744e0636c.png

Edited by henkie73

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan zij ze verwonderd dat de echtekijkers/ hobbyisten het beu zijn en overstappen op iets wat eigenlijk niet mag. Ze hebben daar  nog steeds niet begrepen dat ze op de dood afstevenen met al hun beperkingen.Zien in Belgie hetzelfde dat meer en meer jonge abo's het TV gedeelte links laten liggen en enkel internet vragen om netflix te kijken.Goedkoopste provider en online kijken via IPTV aanbieders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zo krijg je weer automatisch meer mensen die gratis willen kijken.

 

haha

 

gr.

henk

Share this post


Link to post
Share on other sites

En vanwege de reclame kan je niet meer doorspoelen, nou dat is echt niet te doen!

Waardeloos die nieuwe fratsen, gewoon je tv- programma's op een harde schijf zetten en je kan al die irritante commercials doorspoelen.

 

Vorige week probeerde ik de optie "begin gemist"  ook zoiets, het was niet lipsynchroon, en niet zomaar een beetje! ER was echt niet naar te kijken.

 

Hopelijk leggen zie hier snel glasvezel aan, dan neem ik alleen internet af en ben ik ook eindelijk van die vaste telefoonlijn af, gebruikt niemand meer, toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben glasvezel en de vaste telefoonlijn zit gewoon in het modem/router, uit het oude wand contact getrokken en in het modem gestopt.

 

Maargoed deze prijsverhoging lijkt mij enkel mogelijk voor mensen met een M7 ontvanger, want zonder een M7 ontvanger kun je niet terugkijken of in de cloud.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heet nu dus het "Riant-pakket".


Nou daar is niets van te lezen op de site van Canal Digitaal, wel in hun blog en daar lees ik:
• Abonnement Riant: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement VOL: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement BOMVOL: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

 

zie: https://www.canaldigitaal.nl/blog/opnemen-in-de-cloud/

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf 3 december 2019 biedt Canal Digitaal een nieuwe gratis dienst aan: programma’s opnemen ‘in de cloud’. Hiermee neem je programma’s op via internet. Zo hoef je nooit meer je favoriete film of programma te missen! In dit blogartikel lees je alles wat je daarover moet weten.

 

Ik vrees dat Riant, Rijk en Royaal de nieuwe namen worden voor Start-HD, Basis en Familie.

 

Start -HD gaat dan van 17,45 naar 19,95

Basis gaat van 22,95 naar 24,95

 

Of Basis en Familie worden één pakket en Royaal wordt het nieuwe Entertainment

 

Basis HD

€ 22,95* per maand

* Vanaf 1 januari 2020 wijzigt de prijs van het Basis HD-pakket naar € 24,95.

 


 

  

Edited by Noordzee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een nieuwe gratis dienst maar wel een prijs verhoging? Wat klopt er hier niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze prijsverhogingen waren te verwachten nu Canal+ de nieuwe eigenaar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Sprietje:

Het heet nu dus het "Riant-pakket".


Nou daar is niets van te lezen op de site van Canal Digitaal, wel in hun blog en daar lees ik:
• Abonnement Riant: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement VOL: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement BOMVOL: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

 

zie: https://www.canaldigitaal.nl/blog/opnemen-in-de-cloud/

 

 

 

Hoe verzinnen ze al dat soort onzinnige namen eigenlijk?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat de abonnementen Basis, Familie en Entertainment gaan veranderen in Riant, Rijk en Royaal met de daarbij behorende prijsverhoging.

 

Dat er een prijsverhoging aan vast zit was te verwachten. De nieuwe eigenaar het Franse Canal+ heeft immers ruim 1 miljard Euro aan M7 moeten betalen en dat moet terug verdient worden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wat is nou het verschil tussen Rijk en Royaal?

 

• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een onmogelijke namen voor een tv abonnement.

 

Gesprek met de klantendienst...

hoe riant is vol?

Is bomvol riant genoeg?

 

Hallo....

Zeker opgehangen.

  • Like 1
  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By greydutch
      Ik heb net vastgesteld dat ik de zender Film Europe niet meer kan ontvangen. Mijn abonnement heet tegenwoordig Rijk (inmiddels € 24,95 per maand) en ik heb een extra kaart (die blijkbaar nu Multiroom Rijk heet) à € 6,50 per maand. Bij beide kaarten blijft het beeld zwart voor Film Europe.
       
      Eigenlijk weet ik wel zeker dat ik deze zender vroeger kon kijken (dus vóór de naamsverandering naar Rijk), nu niet meer. Ik woon in het buitenland, dus naar Canal Digitaal bellen doe ik liever niet. Volgens hun zenderoverzicht is deze zender beschikbaar vanaf het pakket Riant, en ik dacht eigenlijk dat mijn pakket Rijk hier nog boven zat.
       
      Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Mijn dank.
    • By Sprietje
      Zoals de Vrije Fries al schreef, is de zender BVN weer terug van weggeweest op de Astra 19,2. BVN was wel in die periode op de Hotbird te ontvangen maar veel mensen konden de Hotbird niet ontvangen.
      Waarschijnlijk door de vele klachten hierdoor is BVN weer terug op de Astra 19,2.
      Astra 19,2 widebeam
      Transponder: 11778V, SR 29500, DVB-S2-QPSK NBC, FEC 9/10
      Tja, de transponderspecificaties zijn niet alledaags
       
      Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Canal Digitaal BVN op 19,2e weer in de fastscanlijst heeft staan.

    • By Sprietje
      Tja, de controle bij Canal Digitaal of de uitzendingen in orde zijn, lijdt waarschijnlijk ook onder het coronavirus. Geen geluid bij RTL-Z.
    • By Haagje
      Hoi ,
      woon in Zuid Spanje tussen Murcia en Almeria , ben behoorlijk aan het tobben met mijn ontvangst met de schotel , heb Canal digitaal.
      Nu een triaxschotel van 110 met een lmb voor een schotel van 80 cm en groter , heb op beide Astra s 1 en 3 goede signaalsterkte maar mijn signaalkwaliteit is nu op de Astra 1 60% en op de Astra 3 40% krijg dit niet hoger wat raden jullie mij aan.
      Hiervoor had ik een lmb voor de Astra 1 en de hotbird gemonteerd maar had hier hetzelfde probleem , alleen was de signaalkwaliteit bij beide maar 40%.
      Hoop dat een van jullie me kan helpen 
      Lees goede uitleg van Sprietje.
    • By phum3
      We hebben al jaren een abo op TVVlaanderen en CanalDigitaal. Oorspronkelijk met CCCam maar nu al geruime tijd en tot grote tevredenheid met OSCam. Aan de configuratie is al zeer lange tijd niets meer gewijzigd. Maar nu sinds begin deze maand geen beeld meer op CanalDigitaal (No entitlements). TVVlaanderen werkt nog gewoon en de entitlements daar staat op 0100:00006C en 2020/05/14. Heb alles driedubbel gecontroleerd en de enige conclusie die nog kan volgens mij is dat de kaart defect is (oranje SECA-kaart). Maar in de OSCam webinterface wordt aangegeven dat de "CARDOK" is (zie bijlage). Heb al driemaal heractivatie van de kaart aangevraagd (telkens twee uren gewacht), maar geen beeld.
       
      Ik vermoed dus dat ik CanalDigitaal moet contacteren om de kaart om te ruilen. Maar hoe pak ik dit aan zodat alles gewoon gaat blijven werken? Heb in de huiskamer een Vu+Duo2 met de twee kaarten. Deze worden intern gedeeld naar een Vu+Duo2 in de slaapkamer. SoftCam op beide ontvangers is OSCam r11353. Ik ben bang dat CanalDigitaal gaat proberen een CI+ module aan te smeren waardoor intern delen dus niet meer mogelijk zal zijn. Is mijn vrees terecht? Of ga ik gewoon een nieuwe oranje kaart kunnen krijgen of aankopen?
       
      Alvast bedankt voor alle info.
       
      Groeten
      Piet

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy