Ga naar inhoud
henkie73

CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging

Aanbevolen berichten

Beste,

 

wat moet ik hier nu weer mee, ik wil geen opnamen in de cloud shit.

daar heb ik een dreambox voor.

en je krijgt er gratis 2 euro prijs verhoging bij.

is toch wel aardig van zo....

gr.

henk

 

image.png.bd3f7470fc526fc3c824c5e744e0636c.png

aangepast door henkie73

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

en dan zij ze verwonderd dat de echtekijkers/ hobbyisten het beu zijn en overstappen op iets wat eigenlijk niet mag. Ze hebben daar  nog steeds niet begrepen dat ze op de dood afstevenen met al hun beperkingen.Zien in Belgie hetzelfde dat meer en meer jonge abo's het TV gedeelte links laten liggen en enkel internet vragen om netflix te kijken.Goedkoopste provider en online kijken via IPTV aanbieders.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

En vanwege de reclame kan je niet meer doorspoelen, nou dat is echt niet te doen!

Waardeloos die nieuwe fratsen, gewoon je tv- programma's op een harde schijf zetten en je kan al die irritante commercials doorspoelen.

 

Vorige week probeerde ik de optie "begin gemist"  ook zoiets, het was niet lipsynchroon, en niet zomaar een beetje! ER was echt niet naar te kijken.

 

Hopelijk leggen zie hier snel glasvezel aan, dan neem ik alleen internet af en ben ik ook eindelijk van die vaste telefoonlijn af, gebruikt niemand meer, toch?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij hebben glasvezel en de vaste telefoonlijn zit gewoon in het modem/router, uit het oude wand contact getrokken en in het modem gestopt.

 

Maargoed deze prijsverhoging lijkt mij enkel mogelijk voor mensen met een M7 ontvanger, want zonder een M7 ontvanger kun je niet terugkijken of in de cloud.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Het heet nu dus het "Riant-pakket".


Nou daar is niets van te lezen op de site van Canal Digitaal, wel in hun blog en daar lees ik:
• Abonnement Riant: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement VOL: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement BOMVOL: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

 

zie: https://www.canaldigitaal.nl/blog/opnemen-in-de-cloud/

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanaf 3 december 2019 biedt Canal Digitaal een nieuwe gratis dienst aan: programma’s opnemen ‘in de cloud’. Hiermee neem je programma’s op via internet. Zo hoef je nooit meer je favoriete film of programma te missen! In dit blogartikel lees je alles wat je daarover moet weten.

 

Ik vrees dat Riant, Rijk en Royaal de nieuwe namen worden voor Start-HD, Basis en Familie.

 

Start -HD gaat dan van 17,45 naar 19,95

Basis gaat van 22,95 naar 24,95

 

Of Basis en Familie worden één pakket en Royaal wordt het nieuwe Entertainment

 

Basis HD

€ 22,95* per maand

* Vanaf 1 januari 2020 wijzigt de prijs van het Basis HD-pakket naar € 24,95.

 


 

  

aangepast door Noordzee

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Een nieuwe gratis dienst maar wel een prijs verhoging? Wat klopt er hier niet.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Sprietje:

Het heet nu dus het "Riant-pakket".


Nou daar is niets van te lezen op de site van Canal Digitaal, wel in hun blog en daar lees ik:
• Abonnement Riant: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement VOL: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement BOMVOL: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

 

zie: https://www.canaldigitaal.nl/blog/opnemen-in-de-cloud/

 

 

 

Hoe verzinnen ze al dat soort onzinnige namen eigenlijk?

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat de abonnementen Basis, Familie en Entertainment gaan veranderen in Riant, Rijk en Royaal met de daarbij behorende prijsverhoging.

 

Dat er een prijsverhoging aan vast zit was te verwachten. De nieuwe eigenaar het Franse Canal+ heeft immers ruim 1 miljard Euro aan M7 moeten betalen en dat moet terug verdient worden.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar wat is nou het verschil tussen Rijk en Royaal?

 

• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een onmogelijke namen voor een tv abonnement.

 

Gesprek met de klantendienst...

hoe riant is vol?

Is bomvol riant genoeg?

 

Hallo....

Zeker opgehangen.

  • Like 1
  • Haha 3

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid