Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Penthe zei:

Alle providers leveren IPTV tegenwoordig 

O is dat zo. 
 

dus je kun met jou tuner van ziggo of Tele2 op een internet verbinding van BV kpn beeld ontvangen. Volgens mij is CD de enigste die dit wel kan. 

dus mensen in het buitenland kunnen via die weg ook tv kijken en dat kun je niet met Ziggo of kpn of Tele2, enz 


Dat bedoel ik. CD is niet provider afhankelijk. 
 

gr Henk 

 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


20 minuten geleden, henkie73 zei:

Dat bedoel ik. CD is niet provider afhankelijk.

Uh? CD is een provider net zoals KPN en Ziggo. Dus ik snap niet wat je bedoeld. En verder kon mijn broertje die uit NL op bezoek kwam hier gewoon via Internet Ziggo kijken.

 

Hier in Spanje leveren alle TV providers naast kabel en sat ook IPTV en ze hebben allemaal hun eigen aanbod en zelfs de TV zenders zelf hebben IPTV als aanbod. Zo hebben ook zowat alle Nederlandse providers een App om TV te kunnen kijken. Helaas ondersteunen de Nederlandse providers  t.o.v. andere landen niet alle versies van Android waardoor ze toch wat achterlopen.

 

Als je niet helemaal met de tijd meegaat vind ik prijsverhogingen niet aan de orde je levert immers niet voledig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD opgezegt via de chat. Ik wordt daarna maar liefst 2x teruggebeld, met de vraag of ik niet wil blijven, ze geven me zelfs 2 euro per maand korting. Maar mijn besluit blijft. Bijna 2 jaar CD gehad, op zich matig tevreden over het satelliet gebeuren, maar de app rammelt aan alle kanten. Dat nieuwe opnemen staat bij CD nog helemaal in de kinderschoenen. Je kan geen enkel programma doorspoelen, zelfs niet van NPO waarbij die restricties niet gelden. Heel veel zenders kan je niet eens opnemen, de Vlaamse zenders bijvoorbeeld, terwijl dat bij elke andere provider wel kan. Verder werkt het afspelen alleen maar op de desktop browser, de app op telefoon (via chromecast) geeft geen opnames.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe

 

jij leest niet. 
 

ik zeg met de tuner van ziggo of de tuner van kpn die kun je niet gebruiken in het buitenland of in NL op een andere netwerk werk. 
 

streaming kan bijna met elke provider. 
maar daar heb ik het niet over. 
 

gr 

Henk 

 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit je de M7 MZ-102 aan op het internet via een kabel of Wi-Fi? Dan kun je gratis genieten van de interactieve tv-diensten en extra zenders van Canal Digitaal. Kijk al je favoriete programma’s terug via TV Gemist, schakel later in met Begin Gemist of volg de leukste films en series via video-on-demand. Je kunt bij zenders zelfs de rode knop gebruiken voor extra fragmenten, bijvoorbeeld via NPO Start. Met de MZ-102 bepaal jij hoe en wanneer je tv-kijkt.

 

https://www.canaldigitaal.nl/blog/m7-mz-102/

 

hier staat toch iets anders.

er staat nergens dat dit niet in het buitenland zou werken, sterker nog ik heb even met CD gebeld.

die dame zei dat dit geen probleem was en is.

en dat begin volgend jaar alle zenders van CD via deze tuner te kijken zijn zonder satelliet.

maar als je deze wel gebruikt dan heeft satelliet voorrang.

ivm de kwaltijd.

 

bron: telefoon CD / internet CD

 

 

gr.

henk

 

 

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bron CD het internet gebeuren BOM en BOMVOL zijn enkel in Nederland te nemen en te bekijken, in het buitenland zul je dus altijd een sat abonnement moeten hebben anders online geen beeld. Maar dit is al meerdere malen vermeld. Zet je je sat abonnement op een buitenlands adres en bankrekening kun je ook niet online kijken.

 

Hopelijk is dit nu duidelijk het online gebeuren kan bekeken worden met in alle gevallen enkel een Nederlands adres en bankrekening.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2019 om 08:53, Sverige zei:

Satelliet heeft al een prachtig aanbod... daar kan geen streaming tegenop wat mij betreft...

Kijk eens wat het Duitse FTA aanbod allemaal heeft... kijk ook naar het Engelse Freesat... geweldig, toch?

Ik ben daar heel erg blij mee...

Kabeltelevisie is heel beperkt, wat mij betreft uiteraard... Tenzij je tevreden bent met het aanbod uit je eigen land... want echt verder kom je vrijwel nooit met kabel of legale iP

Stream diensten als Amazon prime en Netflix bieden voor mij niet dát wat ik zoek...

 

Ik heb het gevoel dat veel mensen satelliet televisie als synoniem voor het canal digitaal aanbod gebruiken.... en dat is helemaal niet waar, Satelliet tv is zoveel meer dan dat ene kleine providertje.

Ik ben het daar helemaal mee eens Sverige.

Op 10-12-2019 om 21:50, ton68 zei:

@ Alziendoog

 

Dat ligt maar net aan je ontvanger ik heb o.a. een Mutant HD51 en heb daar ook een kabel tuner inzitten naast mijn satelliet tuner kan dus Digitenne ook ontvangen. een extra tuner kost niet veel mits dat bij jouw natuurlijk mogelijk is.

 

Ja, maar dan heb je dus ook een kabel tuner, en kabel is hier niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-12-2019 om 22:14, ton68 zei:

Met deze kabel tuner ontvang je dus ook Digitenne heeft niets met kabel tv van doen. Digitenne gaat via de ether.

Ja, en laat nu net Digitenne te vaak van norm veranderen. Ik begin er niet meer aan om een ontvanger voor digitenne te kopen die ik amper een paar jaar kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...