Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Zolang het werkt, is het bruikbaar.

Naar een gedwongen ontvanger zal ik niet overstappen.

Ik heb alleen op mijn 2e locatie nog geen alternatief.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Sprietje zei:

Er komt een moment dat Joyne interessanter wordt.

 

Voor het buitenland wel, voor het binnenland zijn er steeds meer alternatieven, afgelegen gebieden en soms campings uitgezonderd.

 

Ik ken mensen die CDS alleen voor de camping hadden waarbij het hele jaar het eenvoudigste pakket afgenomen werd, die willen alleen nog een vakantie pakket, en als dat duurder wordt stappen ze over op BVN, de Engelse zenders zijn een prima alternatief.

 

Veel mensen op campings kijken alleen naar DVB-T2 FTA, die kijken steeds minder TV i.v.m. vakantie en alleen wat aanvullend in de komkommertijd is.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zag vanavond 2 minuten van een Nederlands programma, ik heb mij verbaasd over het niveau.

Een belediging voor de kijker.

 

Ondertussen mis je niets meer aan Nederlandse TV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, ceesv zei:

Ik zag vanavond 2 minuten van een Nederlands programma, ik heb mij verbaasd over het niveau.

Een belediging voor de kijker.

 

Ondertussen mis je niets meer aan Nederlandse TV.

Welke zender?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iets met scheten naar bloemetjes laten ruiken.

PQ of zoiets?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

En dát wil ik met hand en tand dus nóóit hebben. Je word gedwongen volledig naar hún pijpen te dansen. Ik wíl geen App (die over 3 jaar óók op jouw dan oude LG niet meer werkt). En ook geen gesloten ontvanger. Mocht het ooit écht zover komen dat er geen andere optie meer is dan gaat CDS er gewoon uit... Simpel..

Het zal niet anders zijn. Waar heb je dan wel nog een open bak? 

Vele vinden het zelfs aangenaam dat je alles kan met sommige boxen bij ziggo en telenet , je zenders heb je , je kan films opvragen , je kan opnemen , je kan terugkijken en noem maar op . Maar hier op dit forum is een ander soort publiek ! Wij zijn het grootste deel hobbyisten die vanalles op sat enz.. willen ondekken en proberen. 

Denk maar niet dat je buur een beetje verder weet hoe je een linux box moet programeren 😜

Ja , die kans is er , maar is heel klein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CD is een van de laatste providers met eigen ontvanger keuze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet het issue

12 minuten geleden, chukky2 zei:

Het zal niet anders zijn. Waar heb je dan wel nog een open bak? 

Vele vinden het zelfs aangenaam dat je alles kan met sommige boxen bij ziggo en telenet , je zenders heb je , je kan films opvragen , je kan opnemen , je kan terugkijken en noem maar op . Maar hier op dit forum is een ander soort publiek ! Wij zijn het grootste deel hobbyisten die vanalles op sat enz.. willen ondekken en proberen. 

Denk maar niet dat je buur een beetje verder weet hoe je een linux box moet programeren 😜

Ja , die kans is er , maar is heel klein. 

Ik ben van een generatie die de opkomst van de kleuren TV, de videorecorder. Ik ben opgegroeid dat je onbeperkt kon opnemen (was deels ook de verkooptruc). De VHS, Betamax,VCC cassette legde je in de kast. Nu zijn we dit gewend en nu probeert men in het digitale tijdperk (met al zijn mogelijkheden!) dit net zo hard weer teniet te doen! En waarom?? De 'rupsjes nooitgenoeg' hebben besloten dat het 'onwenselijk is' om de consument te laten beschikken over digitale kwaliteit. Lees: perfecte kopieën. Jarenlang hebben consumenten digitaal tegengehouden omdat je maar 1 tuner had, geen mogelijkheid voor een 2de of 3de TV tenzij je diep in de buidel wil tasten voor een 2de en 3de ontvanger..En ik weiger uit principe om die verworven rechten weer uit handen te geven..

 

Opnames bij providers zoals in de Cloud zijn niet van jou, je kunt ze niet beheren of extern bewaren. Meestal gooit de provider ze na een jaar gewoon weg! Gekeken of niet. Reclames mag je niet vooruit spoelen omdat de content aanbieder dit niet toestaat...

 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat is niet het issue

Ik ben van een generatie die de opkomst van de kleuren TV, de videorecorder. Ik ben opgegroeid dat je onbeperkt kon opnemen (was deels ook de verkooptruc). De VHS, Betamax,VCC cassette legde je in de kast. Nu zijn we dit gewend en nu probeert men in het digitale tijdperk (met al zijn mogelijkheden!) dit net zo hard weer teniet te doen! En waarom?? De 'rupsjes nooitgenoeg' hebben besloten dat het 'onwenselijk is' om de consument te laten beschikken over digitale kwaliteit. Lees: perfecte kopieën. Jarenlang hebben consumenten digitaal tegengehouden omdat je maar 1 tuner had, geen mogelijkheid voor een 2de of 3de TV tenzij je diep in de buidel wil tasten voor een 2de en 3de ontvanger..En ik weiger uit principe om die verworven rechten weer uit handen te geven..

 

Opnames bij providers zoals in de Cloud zijn niet van jou, je kunt ze niet beheren of extern bewaren. Meestal gooit de provider ze na een jaar gewoon weg! Gekeken of niet. Reclames mag je niet vooruit spoelen omdat de content aanbieder dit niet toestaat...

Ik heb de zwart wit tv ook nog meegemaakt, maar ik begrijp je wel ...

aangepast door chukky2
Vergeten woordje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2020 om 13:14, Codx zei:

Dus als ik het goed begrijp wordt Mezzo vanaf morgen niet meer via satelliet doorgegeven maar wel in hun IPTV app toegevoegd?

 

Nee, je schrijft het op de 13e, dan is morgen de 14e. Er staat niet meer na de 14e dus dat is vanaf de 15e.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2020 om 10:46, Noordzee zei:

 

Wil je niet meer gebeld worden door een instantie?, dan is de oplossing heel simpel. 

 

Als voorbeeld Canal Digitaal. Jaren terug werd ik ook geregeld door hun gebeld. Ik heb toen in Mijn Canal Digitaal mijn telefoonnummer verandert naar een niet bestaand 06-nummer. Ik ben daarna nooit meer door hun gebeld. 

 

Alleen daarom heb ik nog een vast telefoonnummer. Geef ik altijd op als bij een bestelling een telefoonnummer verplicht is. Ze hebben mijn emailadres al, dus moet voldoende zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Sprietje zei:

Er komt een moment dat Joyne interessanter wordt.

Voor zo lang zij het kunnen opbrengen.

Wanneer een aanbieder alleen SAT tv aanbiedt, dan zal dat relatief duurder zijn dan de concurrentie.

Ik vind het dan ook niet erg dat CD duurder wordt, wil alleen niet extra betalen voor hun andere diensten.

23 uren geleden, Mimisiku zei:

En dát wil ik met hand en tand dus nóóit hebben. Je word gedwongen volledig naar hún pijpen te dansen. Ik wíl geen App (die over 3 jaar óók op jouw dan oude LG niet meer werkt). En ook geen gesloten ontvanger. Mocht het ooit écht zover komen dat er geen andere optie meer is dan gaat CDS er gewoon uit... Simpel..

Mee eens.

Ik kijk dan de vrij te ontvangen Duitse en Engelse zenders per satelliet. De NL zenders dan wel via internet als het niet anders kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Mimisiku zei:

Dat is niet het issue

Ik ben van een generatie die de opkomst van de kleuren TV, de videorecorder. Ik ben opgegroeid dat je onbeperkt kon opnemen (was deels ook de verkooptruc). De VHS, Betamax,VCC cassette legde je in de kast. Nu zijn we dit gewend en nu probeert men in het digitale tijdperk (met al zijn mogelijkheden!) dit net zo hard weer teniet te doen! En waarom?? De 'rupsjes nooitgenoeg' hebben besloten dat het 'onwenselijk is' om de consument te laten beschikken over digitale kwaliteit. Lees: perfecte kopieën. Jarenlang hebben consumenten digitaal tegengehouden omdat je maar 1 tuner had, geen mogelijkheid voor een 2de of 3de TV tenzij je diep in de buidel wil tasten voor een 2de en 3de ontvanger..En ik weiger uit principe om die verworven rechten weer uit handen te geven..

 

Opnames bij providers zoals in de Cloud zijn niet van jou, je kunt ze niet beheren of extern bewaren. Meestal gooit de provider ze na een jaar gewoon weg! Gekeken of niet. Reclames mag je niet vooruit spoelen omdat de content aanbieder dit niet toestaat...

 

 

Dan haal ik tegenwoordig de op te nemen progamma's van internet via de zogenaamd illegale weg. Het gaat in mijn geval niet zozeer om TV programma's maar meer om websites die hun archief niet bewaren. Dat vind ik wel terug op de alternatieve manier. Men wil het blijkbaar zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...