Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten

Uiteraard is het kijken via de schotel (jammer genoeg) een aflopende zaak, zeker nu de laatste buitengebieden ook worden voorzien van glasvezel en we over een paar jaar allemaal met 5G rondlopen. CD is al lang bezig met het afbouwen van de schotel en het opbouwen van de internetdiensten. Waar je de afgelopen jaren nog wat telefonisch kon "regelen" bij een wijziging van het pakket is dat nu voor het eerst niet meer mogelijk. Ze hebben duidelijk de knoop doorgehakt en geaccepteerd dat de schotelbezitters massaal over zullen stappen de komende jaren.

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


er zijn nog genoeg abbonnees die van de schotel afhankelijk zijn, neem alle 2e huizenbezitters of woonachtigen buiten NL, of de camperaars buiten NL, dus "..... de schotelbezitters massaal over zullen stappen de komende jaren....." is finaal uit de lucht gegrepen en totale onzin....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je buitenaf woont of een bedrijf hebt en nu nog een langzame internetverbinding hebt met een schotel voor TV, denk je niet dat wanneer er dan eindelijk glasvezel is niet meteen een abonnement voor de TV ontvangst via glasvezel wordt afgesloten ? Dit gebeurd nu al. Verder heb je met 5G al geen glasvezel of schotel meer nodig voor TV-ontvangst . De jongeren die nu alleen maar mobiel kijken (of Netflix) zullen over een paar jaar geen schotel meer aanschaffen... we zullen zien.

aangepast door Snoete

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En een significant aantalCD klanten zit in het buitenland met internet over koper, hangend aan palen langs de weg.

Die blijven gewoon satelliet kijken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Mojo zei:

Nou, confronteer CD daar dan mee.

 

Heb ik destijds gedaan tijdens de telefonische opzegging. Maar dat maakte geen indruk.

FTA kijken is ook geen straf.....

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat in het buitenland was een paar jaren geleden nog een gigantisch probleem bij CD, zo niet onmogelijk. De tijden veranderen...

 

Als ik in het buitenland kom kijk ik als het in een hotel is .naar het lokale aanbod als ik al behoefte heb iets te kijken

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, zeeteefje zei:

 

Je hebt ook maar één maand opzegtermijn...

 Dat klopt maar een cbs index is wel iets waar een bedrijf zich wettelijk aan dient te houden. Als de ACM er zich mee zou gaan bemoeien kan het toch wel eens een ander verhaal gaan worden voor CD want elke prijs wijziging dient men te kunnen verantwoorden.

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De af te dragen doorgifte vergoeding is fors gestegen, dus dat zal wel onderbouwd kunnen worden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Snoete zei:

Uiteraard is het kijken via de schotel (jammer genoeg) een aflopende zaak, zeker nu de laatste buitengebieden ook worden voorzien van glasvezel

 

Moet je wel effe zo 2k* op tafel kunnen leggen + een abbonnement van 45 euro per maand met "verplicht" TV afnemen. Ik heb daardoor besloten niet mee te doen, ik vind het veel te duur. Mijn VDSL met 35 mbit voor 3 tienjes samen met TV via de schotel voor 3 tientjes met eigen apparatuur in de maand bevalt me prima. Zenderaanbod is beroerd van de buitenafglasvezelboeren.

(* of 10 jaar lang 16 euro per maand extra)

 

Hadden ze daar in 2013 mee gekomen had ik het direct gedaan, toen zat ik nog op 1,73 mbit via ADSL2. Too little too late.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb goed nieuws over CanalDigitaal, en dat zegt wat.

 

Ik heb per email het bericht ontvangen dat mijn 13 euro pakket naar 16 euro gaat, en dat ik daarvoor clouddiensten kan gebruiken.

Ik heb even gebeld, want de chatmedewerkers hadden al weekend genomen terwijl ze tot 21 uur op hun post hadden moeten zitten.

Ik zit er natuurlijk niet op te wachten zomaar 3 euro meer te betalen voor clouddiensten, maar tijdens het gesprek deed de medewerkster moeite om mijn vraag te beantwoorden welke zenders ik er dan extra bij krijg.

Wanneer je de moeite neemt om met kennis van zaken vragen te stellen, dan krijg je ook antwoord, ook al moet je vijf minuten in de wacht staan.

Mij is duidelijk geworden dat ik er dan ( voornamelijk ) kinderzenders bij krijg, een docu kanaal en fashion4k.

Ik ben nuchter genoeg om de gegarandeerd vaste prijs van 10 euro met een korreltje zout te nemen. Dat het dan via 13 euro naar 16 euro gaat, prima.

Zolang ik maar niet zomaar aan een pakket van 25 euro zit, en dat scheen de medewerkster goed te begrijpen.

 

Na het gesprek heb ik in ieder geval de indruk dat mij voor 16 euro een pakket wordt aangeboden dat zeker kan concurreren met de kabelaars en IPTV.

Alleen jammer dat je CD het vuur aan de schenen moet leggen om duidelijk en eerlijk antwoord te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep Sprietje, dat weet ik. Ik laat me dan ook niet zomaar door CD een lulverhaal ophangen.

Ik heb er geen beeld op, zal aan mijn ontvanger liggen.

Het ging mij er om dat ik voor die prijsverhoging tenminste een aantal zenders wilde hebben, en niet afgescheept te worden met clouddiensten.

 

Gezien mijn verhaal met een tweede smartcard op een nevenadres ben ik wel tevreden voor nu.

Heb ook in dat topic een reactie achter gelaten, weet niet hoe dat samen te voegen met dit topic.

 

Wellicht gebruik ik die clouddiensten, moet nog zien.

Dan is 16 euro niet verkeerd, en als ik op de tweede kijkplek voor hetzelfde abo een alternatief heb, is mij dat beter.

Exact dat wat ik opperde om een tweede kaart te nemen.

 

16 euro voor twee adressen kan ik mee leven, niet een full abo en een tweede kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...