Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten


Ik vindt het niet zo vreemd dat CD indexeert. in zo goed als alle Cao's gaat men er op vooruit. Beetje naïef om te denken dat CD alles voor dezelfde prijs kan handhaven ook hun werknemers zullen een loons verhoging krijgen en de kosten van o.a servers etc. worden er echt niet voordeliger op. En elk commercieel bedrijf belast dit soort kosten door aan haar klanten, daar is echt niets vreemds of nieuw aan.

 

Alternatief FTA , I-Net etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Alziendoog zei:

Ja, dat mag. Gewoon omdat je er klant was. In zo'n gesprek kun je aangeven niet meer gebeld te worden, maar dat is dus niets waard.

Bij alle instanties voor rechtsbijstand etc. word je terugverwezen naar de gene die je belt.

Nummer blokkeren bij je telefoonaanbieder werkt ook niet, want je moet dan meerdere gesprekken op dat nummer kunnen aantonen. Gaat niet bij anonieme nummers.

 

Wil je niet meer gebeld worden door een instantie?, dan is de oplossing heel simpel. 

 

Als voorbeeld Canal Digitaal. Jaren terug werd ik ook geregeld door hun gebeld. Ik heb toen in Mijn Canal Digitaal mijn telefoonnummer verandert naar een niet bestaand 06-nummer. Ik ben daarna nooit meer door hun gebeld. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, wanderer zei:
 
trans.gif
trans.gif
trans.gif
 
 
 
 
trans.gif
trans.gif
Ook nieuw: 16 extra zenders
trans.gif
We hebben 16 extra zenders aan jouw pakket toegevoegd! Vanaf 1 januari kijk je ook naar onder andere RTL Crime, Animal Planet, RTL Lounge, Cartoon Network en Love Nature. De zenders zijn via satelliet en/of de Canal Digitaal TV App beschikbaar. Bekijk hieronder alle 16 zenders.
 
trans.gif
trans.gif
16 extra zenders
trans.gif
trans.gif
 
   
 
       

 

Betekent dit dat RTL Crime weer via de satelliet te bekijken is???

aangepast door sat_angel
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Noordzee zei:

Ik heb toen in Mijn Canal Digitaal mijn telefoonnummer verandert naar een niet bestaand 06-nummer. Ik ben daarna nooit meer door hun gebeld. 

 

Ik heb juist het nummer van mijn schoonmoeder doorgegeven. Een gesprek met die oude heks is dan de terechte straf voor CD.

  • Like 1
  • Haha 3

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp wordt Mezzo vanaf morgen niet meer via satelliet doorgegeven maar wel in hun IPTV app toegevoegd?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier waarschuw al een tijdje voor.. Canal Digitaal dwingt je langzaam maar zeker naar IPTV. De niche zenders het eerst (kijkt toch geen hond naar, dus niemand die erom maalt). Als straks de commerciëlen overgaan zijn de rapen gaar. Mag je 'genieten' van die rete brakke M7-MZ-101/201. Opnames gedwongen in de cloud (nu al gestart voor de App). Losse kaarten worden al niet meer geleverd..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die Canaldigitaal app draait ook direct op mijn LG OLED.

Het gaat dus ook zonder die brakke ontvanger.

Ik gebruik het als backup voor slecht weer uitval van de satelliet ontvangst op mijn locatie met snel internet.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Die Canaldigitaal app draait ook direct op mijn LG OLED.

Het gaat dus ook zonder die brakke ontvanger.

Ik gebruik het als backup voor slecht weer uitval van de satelliet ontvangst op mijn locatie met snel internet.

 

En dát wil ik met hand en tand dus nóóit hebben. Je word gedwongen volledig naar hún pijpen te dansen. Ik wíl geen App (die over 3 jaar óók op jouw dan oude LG niet meer werkt). En ook geen gesloten ontvanger. Mocht het ooit écht zover komen dat er geen andere optie meer is dan gaat CDS er gewoon uit... Simpel..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...