Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten

Digitenne is in 2003/2004 begonnen. Pas in 2019/2020 heeft de eerste wijziging (van DVB-T naar DVB-T2) plaatsgevonden. 

Ik verwacht dat je huidige DVB-T2 (H.265) ontvangers nog zeker 10 jaar kunt gebruiken. En waarschijnlijk wel langer. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


En wat kost zo'n ontvanger vandaag de dag nou nog?

Ik heb er net een tweede ontvangertje bij gekocht, voor nog geen 20 euro.

Als je zo'n ding maar voor een paar jaar kunt gebruiken........so what?

 

En dan te bedenken wat ik vroeger soms aan electronica uitgaf.😢

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2019 om 11:55, Nederbelg zei:

Dames, heren,

 

Vraagje: Wil afwaarderen van Rijk naar Riant (geen interesse in opname/extra zenders etc)

Nu zegt CD dat een 2e kaart bij Riant niet mogelijk is.

Klopt dat?

Kan de info nergens vinden

 

 

Antwoord inmiddels gevonden.

Stond (natuurlijk) niet op de site van CD maar hier onder mijn neus in een ouder topic op sat4all (natuurlijk) :-)

 

Ik word met de dag zieker van dat Canaldigitaal. Dan de 2e kaart duurder, dan verplicht FOX sport, dan een pakketwijziging met verhoogde prijzen.

De dag komt steeds dichterbij dat ik met plezier mijn abo opzeg. 

Man man man wat een klantonvriendelijk kl*te bedrijf is dat toch.

Sorry voor het spuwen van de frustratie.

Fijn weekend

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2019 om 11:30, Giant2000 zei:

CD opgezegt via de chat. Ik wordt daarna maar liefst 2x teruggebeld, met de vraag of ik niet wil blijven,

 

let op

 

Sky Germany heeft een vette boete gekregen voor precies hetzelfde, per telefoon nieuwe en oude klanten werven

Quote

Het Bundesnetzagentur heeft Sky Deutschland een boete van 250.000 euro opgelegd voor illegale telefoonreclame.

Het Federal Network Agency had ongeveer 1.000 advertenties ontvangen voor illegale reclame-uitingen van het bedrijf tot op het laatste moment, het agentschap rapporteerde op maandag. De gesprekken waren voor een betaaltelevisieabonnement. Het doel was om nieuwe klanten te werven en oude klanten terug te winnen

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

 

weet niet of Canal Digitaal dat hier zo maar mag doen

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze mogen je onder bepaalde voorwaarden bellen!

 

Ontvanger hoeft vooraf geen toestemming te geven voor telefonische acquisitie      

Beller mag geen personen contacteren die ingeschreven staan in het Bel-me-niet-register, tenzij expliciet aangegeven dat deze personen contact willen       

Beller moet ontvanger wijzen op het recht van verzet en de mogelijkheid bieden zich in te schrijven op het Bel-me-niet register

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, ceesv zei:

Ze mogen je onder bepaalde voorwaarden bellen!

 

Ontvanger hoeft vooraf geen toestemming te geven voor telefonische acquisitie      

Beller mag geen personen contacteren die ingeschreven staan in het Bel-me-niet-register, tenzij expliciet aangegeven dat deze personen contact willen       

Beller moet ontvanger wijzen op het recht van verzet en de mogelijkheid bieden zich in te schrijven op het Bel-me-niet register

Moet er eigenlijk niet een, "Bel-me-wel" register in plaats van het, Bel-me-niet register komen? Stel je het aantal registers eens voor, waar je kunt aangeven, waar je allemaal niet voor gebeld wilt worden, als ik dat bijvoorbeeld hier mag opgeven, vliegt de server eruit.:grin:

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal heeft me vroeger ook wel eens gebeld over mijn abonnement en dat terwijl ik sinds het bestaan van het belmeniet-register daar sta ingeschreven.
Zegt zo'n juf gewoon tegen me, dan kun je via een speciaal nummer aangeven dat wij je niet meer bellen.
Ik was daar snel klaar mee want ik ga natuurlijk geen werk op m'n hals halen om hun te blokkeren. Ik zei tegen die juf:
Als jullie me nog 1 maal bellen, zeg ik mijn abonnement bij jullie op, dus je zoekt het maar uit.
Ze hebben nooit meer gebeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Belgie zeg ik gewoon dat ik het doorgeef naar de instanties en dan krijgen ze een fikse boete.Heb het met een firma gedaan en niemand belt me nog.Behalve die fake nummers uit buitenland :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij ZZP'ers worden doorlopend gebeld ONDANKS het bel me niet register

maar goed ik heb mijn eigen aanpak daar voor; dit gesprek kost 180€ per minuut en voor analyse en trainingsdoeleinden kan het gesprek opgenomen worden

 

maar het gaat even erover of volgens de AVG na opzeggen jou nummer gebruikt mag worden

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Sprietje zei:

Canal Digitaal heeft me vroeger ook wel eens gebeld over mijn abonnement en dat terwijl ik sinds het bestaan van het belmeniet-register daar sta ingeschreven.
Zegt zo'n juf gewoon tegen me, dan kun je via een speciaal nummer aangeven dat wij je niet meer bellen.
Ik was daar snel klaar mee want ik ga natuurlijk geen werk op m'n hals halen om hun te blokkeren. Ik zei tegen die juf:
Als jullie me nog 1 maal bellen, zeg ik mijn abonnement bij jullie op, dus je zoekt het maar uit.
Ze hebben nooit meer gebeld.

 

Zolang jij een klant bent mogen ze jou bellen. Er is immers een relatie😉

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon je telefoon nr wijzigen in een niet bestaand nr in hun database, mij bellen ze al 20 jaar niet

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...