Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten


Ik niet, maar heb ook geen abo op dat kanaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sprietje zei:

Playboy TV HD wordt sinds de zenderlijst van 7-7-2019 vernoemd als internet zender echter zonder een pakket te vernoemen.
Pas in de zenderlijst van 12-11-2019 staat vernoemd dat deze in het Riant-pakket zit.

 

Sinds 07-05-2019.

https://www.sat4all.com/forums/topic/351082-hd-zenderlijst-canal-digitaal/?do=findComment&comment=2544426

 

Wat ik raar vind is dat een zender in je pakket niet meer is te bekijken via je tv,  je betaalt dus voor een zender maar je kan hem niet op je tv krijgen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ja voor mij is eigenlijk de maat vol. Weer €1,50 meer voor de extra kaart en de zenders van Discovery met name de zenders Eurosport verdwijnen. Het probleem is alleen dat ik mijn Multytenne niet meer kan gebruiken als ik wil overstappen op Joyne. Dan zal ik een nieuwe schotel moeten plaatsen. Een andere mogelijkheid is de lnb van de 23,5e in de Multytenne te verplaatsen naar de andere zijde van de lnb-kop naast de Hotbird-lnb. Ruimte daarvoor is er voldoende. De vraag is echter of ik dan voldoende signaal heb op de Multytenne die slechts 45cm groot is.
De lnb's op mijn Triax 115 zal ik opnieuw moeten verdelen op de rail.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een nieuwe schotel is niet het enige wat je moet investeren.

Joyne heeft geen extra kaarten, voor elke ontvanger heb je een ci module nodig.

 

Daardoor loont een overstap nog niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar het abonnement van de extra CI-module is maar €5,-/maand. Ook is een vast abonnement goedkoper. Er zitten dan wel minder zenders in maar aan die  vele pulp-zenders van Canal Digitaal zit ik niet te wachten.

 

Het ombouwen van de Multytenne naar de Eutelsat 9 oost ten koste van de Astra 23,5 lijkt me een leuk experiment maar ik ben bang dat er zeer weinig regenreserve zal zijn en daar zit ik ook niet op te wachten.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

(Extra) ci module kost advies prijs € 99,00

 

Extra CD kaart gaat naar 8 euro, 3 euro duurder als Joyne.

 

Na 33 maanden heb je break even, dat loont zich niet.

Wanneer je ook nog de overige kosten, registratie 30 euro meerekent ben je 4 jaar verder.

 

Voor nieuwe satelliet kijkers wordt het een ander verhaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je berekening klopt niet helemaal.
Ik betaal nu voor het voormalige Familie-pakket, nu het RIJK-pakket €31,45. Dat wordt €32,95. Voor Joyne Basis betaal je €22,-. Voor de extra kaart €5,-, samen €27,-. Dat is €5,95 / maand minder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan ook get CD riant pakket nemen voor 19,95, dat komt beter overeen met Joyne basis, dan bespaar je weer 5 euro.

Ik weet alleen niet of je daarbij extra kaarten kunt koppelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...