Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, D.Quijote zei:

Hier in Spanje moeten we nu binnen blijven tot 15 april, naar de supermarkt mag wel maar niet met z'n 2en, verder mag je wel naar je werk toe, tanken, apotheek, hond uitlaten.

Afgelopen vrijdag inkopen gedaan, alles is voldoende aanwezig. Bij binnenkomst wordt je boodschappenkarretje schoongeveegd, voor 85% heeft iedereen een mondkapje op, en iedereen draagt handschoenen. Hier liggen zo wie zo altijd van die plastiek handschoentjes bij de groenten en fruit.

 

 

Ook daar zijn ze, net als in de UK, vééls te laat in gang geschoten.

 

Na Italië heeft Spanje te maken met de heftigste corona-uitbraak van Europa. Dit weekend is het dodental opgelopen tot 1.326. Het aantal bevestigde besmettingen ligt inmiddels op 24.926.

 

De Spaanse intensivecareafdelingen beginnen op veel plaatsen vol te raken. "We krijgen nog te maken met de impact van de sterkste en meest schadelijke golf", zei Sanchez zaterdagavond. "Dat zal ons materiaal en de kracht van onze maatschappij testen."

 

De premier benadrukte de ernst van de situatie en stelde dat het de ergste crisis is sinds de Spaanse burgeroorlog in de jaren dertig. Destijds kwamen ruim een half miljoen mensen om het leven.

 

Bron nu.nl

aangepast door pollegazon
bron
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals sommigen weten heb ik iets met het vogelgriepdossier.

Een dossier wat inmiddels bestaat uit 57 delen en daar heb ik

jullie verder niet "mee lastig gevallen" gezien de kritiek indertijd.

 

Spotvogel richt zich ook op het Coronavirus met een andere

invalshoekk dan velen hebben.

Voor sommigen wellicht onzin, voor andere een eye-opener.

 

De intro is een behoorlijke lap tekst, het echte dossier doe ik

als bijlage toekomen. (verzachtend is dat hij een leuke stijl

van schrijven heeft).

 

De intro;

Hallo allemaal,
 
Het zijn bizarre tijden waarin een kunstmatig gemodificeerd synthetisch virus dat ergens rond de Kerstdagen via een virologisch lab actief zou zijn geworden op een markt in miljoenenstad Wuhan zich razendsnel over de hele aarde heeft kunnen verspreiden nadat discutabele westerse "deskundigen" al direct verbanden legden met een herkomst via vleermuizen (u weet wel: die enge beetjes die ook altijd in Dracula-films rond fladderen maar geen mens kwaad doen) omdat de allesetende Chinees nu eenmaal ook vleermuisvlees niet versmaadt. Niet als nieuwe trend, maar al honderdduizenden jaren!
Is het dan niet razend toevallig dat er kort tevoren in de Chinese Volksrepubliek ook al uitbraken waren (en nog altijd zijn) van Aviaire influenza H5N9 en van twee vormen van varkensgriep, de Klassieke Varkenspest (die men in 1997 ook als Verdienmodel in ons land inzette om voor 1.5 miljard euro aan kerngezonde varkens zogenaamd te ruimen maar via het ZLTO-zwartslachtciruit van vion, rendac,sonac,cth - bij pluimvee ook 2 Sisters Storteboom en Tomassen Duck To- te slachten en te vermarkten) en de Afrikaanse Zwijnenpest, die zeer lokaal in Sub-sahara Afrika onder Wrattenzwijnen voorkomt en door jagers enige tijd geleden ook in de Zuidoostelijke-Ardennen werd uitgezet, wat op obscure wijze toen ook in Oost-Europa gebeurde.
Hoe dat virus in China belandde is nog een raadsel maar wij vonden aanwijzingen dat ook dit een virologisch verrotzooide synthetische mutant betreft en dat het CTH-Darling-syndicaat (rechtstreeks gelieerd aan het eerdergenoemde ZLTO-dochterconglomeraat)  hierbij een cruciale rol speelt. Net als bij de uitbraak en verspreiding van Covid-19!  
 
In de voorgaande delen legden we al uit hoe het Darling-ZLTO-netwerk al jarenlang doende is om via giftig-virale manipulatie almaar grotere vleesmarktsegmenten in ZO-Azië te bemachtigen en dat men daarbij niet alleen opereert vanuit Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore en Seoul maar ook vanuit ten minste zes vestigingen in de Chinese Volksrepubliek. En ook dat het EMC blijkens alle informatie hierin een cruciale rol speelt, waarbij nog onduidelijk is welke inbreng hierbij op virologisch gebied via de Darling Holding vanuit de VS wordt geleverd. Er leiden in ieder geval sporen naar de enige Italiaanse Darling-vestiging in Spilamberto nabij Bologna: een steenworp van Lombardije en Veneto!   
Door de kakofonie van alle recente verwikkelingen is het almaar lastiger om lijn te houden in onze verslaglegging waarbij ook het Iberisch Schiereiland -waar zich ons steunpunt bevindt- een almaar omvangrijker infectiehaard wordt  waarin de CTH vestiging te Burgos een belangrijke rol lijkt te spelen. Dit bedrijf beschikt over een eenmotorig vliegtuig dat lijkt te zijn gestationeerd te Burgos maar door ons ook in Bilbao is gesignaleerd. Meer hierover wellicht in deel 58. 
 
Daarin ook aandacht voor de rol die CHEMTRAIL en HAARP kennelijk spelen in het geheel, maar waarvan het lastig is om zicht te krijgen op de connecties tussen die bedrijven en ontwikkelingen die momenteel mondiaal óp het aardoppervlak plaatsvinden.            
 
We blijven ons best doen om de in feite inktzwarte en loodzware kost op een zo luchtig mogelijke wijze te presenteren en door mij wordt daarbij zoveel mogelijk het format gevolgd volgens welk ook de dossiers De Pestvogels van Veerman en Wachten op de Pandemie tot stand zijn gekomen, i.c. korte verhalen waarin wordt geprobeerd om in het bestek van één pagina het voorliggende onderwerp zo helder mogelijk uit de doeken te doen. Dat lukt lang niet altijd,want over sommige zaken zijn nu al dikke requisitoirs op schrift te stellen. 
Maar dié klus is t.z.t. voor échte juristen weggelegd!
 
Wij hebben gegronde redenen om overheden- en zéker de neoliberaal-confessioneel verziekte ónze - te wantrouwen, maar sluiten ons wel aan bij de oproep tot weinig fysiek contact met medemensen buiten de eigen kring en om vooral niet als idioten aan het hamsteren te slaan, want ondanks de momenteel lage temperaturen: er is écht geen hongerwinter op komst!  
 
Met hartelijke groeten,
 mede namens alle dames van onze teams en hun coaches Juvenalis en Herkauwer.
 
Leo                 

Spotvogel__Vogelgriepdossier__57_Jacht_op_Homo_erraticus_(automatisch_hersteld).pdf

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duitsland, Bundeskanzler Merkel heeft om 17:30 uur het land toegesproken.

Virus verspreidt zich nog steeds te snel.

 

Maatregelen:

- Versneld verder ziekenhuis capaciteit uitbouwen

- Verdere isolatie maatregelen.

 

Dat betekent:

- openbaar leven en sociale contacten worden verder beperkt en voor alle Bundeslander gelijk te trekken.

- Absoluut minimum contact met anderen.

- Alleen nog op straat voor het hoogstnodige, woon-werkverkeer, inkopen eerste levensbehoefte, wettelijke verplichtingen.

- Samenscholingsverbod voor meer als 2 personen in de openbare ruimte.

- Overtredingen samenscholingen worden bestraft, er wordt gecontroleerd.

- Alle gastronomie wordt geheel gesloten, waren tot nu toe nog slechts enkele uren overdag geopend.

- Kappers, massagesalons, nagelstudio's etc. gesloten.

 

Alleen winkels voor eerste levensbehoefte mogen nog geopend zijn.

 

Deze regels gelden ten minste voor de komende 2 weken.

 

In Nederland wordt op dit moment overwogen de komende week alle winkels m.u.v. winkels voor eerste levensbehoefte te sluiten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En aan de Nederlands-Belgische grens staan op bepaalde kleinere invalswegen containers geplaatst, omdat de Nederlanders, ondanks verbod, toch massaal blijven komen tanken in België. De omgekeerde stroom gebeurde ook van Belgen die naar Nederland gaan om goedkoper te kunnen shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg oops.

virus.jpg

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, minplus zei:

Gouwe ouwe, maar ook nu weer geniaal.😁

Was 'm alweer vergeten.

 

Komt uit de tijd van het vogelgriepvirus (2013)

Mijn wijlen Tine had dat op haar site

(die nog steeds bestaat) gezet en kwam

hem vandaag tegen en vond 't toepasselijk.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.ba1ae993752d0fe9e43a48493bb5cf59.png

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Con zei:

 

Komt uit de tijd van het vogelgriepvirus (2013)

Mijn wijlen Tine had dat op haar site

(die nog steeds bestaat) gezet en kwam

hem vandaag tegen en vond 't toepasselijk.

🙂

Triest dat je Tine niet meer hebt.😕

Ik hoop dat mijn Fine deze aanval overleeft...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, minplus zei:

🙂

Triest dat je Tine niet meer hebt.😕

Ik hoop dat mijn Fine deze aanval overleeft...

Wees maar zuinig op haar en geniet van elkaar!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag worden de mensen verbannen uit de natuur, parken en het strand.

Volgens mij zijn dat gezondste plekken...,

erg onrealistisch om mensen met zulk zonnig voorjaarsweer terug in hun stinkende huizen te jagen.

Ik vind het een bezopen verbod!

 

Terwijl hier vlakbij de mensen bij de koffieshop in de rij staan. Die blijft dus gewoon open, zij het dat de mensen op straat moeten wachten op hun beurt.

Die gasten komen van heinde en ver, en doen vervolgens in de supermarkt tegenover wat genotsboodschappen zoals koekjes, sigaretten, bier en fris.

Zij rekenen veelvuldig af met verfrommeld geld wat al heel het drugscircuit heeft doorgemaakt.

Ik krijgt bij diezelfde super dat gore wisselgeld in in mijn handen gestopt.

Zit de corona niet op die poen, dan wordt hij wel door de bezoekers ingevlogen.

Ik vind het bezopen dat die koffieshop nog mag dealen.

 

'tIs het toppunt van hypocrisie. Wie heeft de burgemeester omgekocht???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...