Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, kiekiek zei:

 

Voor mensen met een verlaagde weerstand is dat mogelijk de snelste weg.

Kiekiek, zoals ceesv al zegt , lees je een keer in dan krijg je benul van hoe de dingen werken bij de afweer.

Ik ben zo langzamerhand bang dat je al wel een keer wat gelezen hebt maar daar weinig van begrepen hebt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, minplus zei:

Kiekiek, zoals ceesv al zegt , lees je een keer in dan krijg je benul van hoe de dingen werken bij de afweer.

Ik ben zo langzamerhand bang dat je al wel een keer wat gelezen hebt maar daar weinig van begrepen hebt.

 

Ik weet dondersgoed hoe het immuumsysteem werkt minplus, hoef jij je geen zorgen om te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de school waar tegenover ik nu aan het werk ben. (kreeg ik ook vanmorgen te horen toen men mij naar binnen liet)

Vreemde vanmorgen was wel dat er eerst gezegd werd dat er op die school de Britse variant was waargenomen  met de nodige besmettingen onder leerlingen en collega's maar dat het nog niet zeker was of ze daar ook aan was overleden.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplus Moet ik mij zorgen maken bij vaccinatie, die ik trouwens heel graag zou toegediend krijgen., Ik reageer nogal dikwijls op allerhande geneeskundige stoffen. Blijkbaar zit een stof in het vaccin dat ook verwerkt wordt in allerhande gels die tijdens operaties worden gebruikt. Toen ik een dertigtal jaar geleden geopereerd werd van een dubbele beenbreuk, heb ik nogal heftig gereageerd op een gel dat ze toen gebruikt hadden om plakkers aan te brengen. Opzwelling, rood en ferme jeuk en ook een ferme opstoot van koorts, tot 40°. Blijkbaar zijn er in UK al een tweetal gevallen . Best even mijn huisdokter hierover inlichten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitsland loopt in inmiddels tegen de eerste hobbel aan: niet genoeg doses. En dat duurt ook nog wel even.

https://www.rbb24.de/panorama/thema/2020/coronavirus/beitraege_neu/2020/12/berlin-impfen-zentrum-arena-geschlossen-kalayci-impfstoff-januar.html

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben al wel 1,3 miljoen doses toegediend.

In Nederland liggen nog wat ongebruikte doses.

 

Op 8 januari krijgen ze weer 670.000 doses, en dat wekelijks.

 

Op dit moment heeft men hoofdzakelijk 90+ bejaarden gevaccineerd, men had nu met de 80+ Duitsers willen beginnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan dus inderdaad naar China 2.0, social control, vaccin paspoorten zodat je weer naar je werk mag, dat soort dingen:

 

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/onrust-coronapaspoort-minister-de-jonge/?fbclid=IwAR0qzFLJRjPs68EunZX8d9QBpAlQ1U_8EAjo0LnR0ww4VJHp-4Ft8R1Cqc4

 

Onze vrijheid gaat steeds verder aan flarden. Als je het vaccin niet wil (om wat voor reden dan ook) dan wordt je gewoon gechanteerd, niet naar je werk, niet meer naar leuke dingen toe?

 

In wat voor wereld leven wij in godsnaam? Mijn vader heeft in de oorlog gestreden voor onze vrijheid en nu gebeurt dit?

 

Ik wil gvd zelf ja of nee kunnen zeggen tegen een vaccin, omdat het om mijn lichaam gaat!

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kiekiek en @ton68, jullie vinden het prima dat je (klein)kinderen naar een kinderopvang gaan waar de basale inentingen die we tot nu toe kennen, niet meer verplicht zijn?

 

Hoe zit het met de vrijheid van een ander?

 

WO2 heeft er geen bal mee te maken!

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kiekiek, kijk niet naar het vaccin paspoort, maar naar het gevaar van iemand besmetten.

Je moet zelf niet willen, dat jij een gevaar bent voor je omgeving.

 

Wil jij niet vaccineren, prima, maar blijf dan in dat deel van de samenleving die geen verantwoording wil nemen voor de rest van de samenleving en breng anderen niet in gevaar.

 

Op dit moment staat ons gezondheids- systeem op instorten, het personeel loopt op de laatste benen, reguliere gezondheidszorg is tot stilstand gekomen.

De schade ontstaat niet alleen bij corona patienen,maar ook bij degenen die op een reguliere medische ingreep wachten.

 

De samenleving wordt weer opgestart met gevaccineerde personen, zodat we weer terug kunnen naar het normaal.

 

De huidige maatschappij kent niet meer de verschrikkingen van virale ziekten, denk aan kinderverlamming, polio of rode hond, die ongeboren kinderen trof.

 

Vaccinatie heeft dat schrikbeeld verdrongen, je kan opgroeien zonder al die ziekten.

 

En omdat de huidige generatie zich dat niet kan voorstellen, wordt er nu vraagtekens gezet bij vaccinatie.

Prima, maar ga dan niet zonder vaccinatie in het vliegtuig zitten.

 

Ik heb al jaren een vaccinatie paspoort, mede omdat ik veel dienstreizen over de wereld heb gemaakt.

Daardoor kon ik zonder gevaar in risico gebieden reizen, beschermde mijn eigen gezondheid en liep ik niet het risico bij thuiskomst anderen te besmetten.

 

Wil je geen vaccinatie, prima, maar neem dan je verantwoording en blijf geïsoleerd!

 

De tijd van, het is maar een griepje, ligt achter ons, ingehaald door de realiteit.

 

 

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...