Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten

joop001,

ik klik op je profiel en dan de bijdragen en dan vinden we de meest uitgebreide discussies over M7 CDS en TVV

dat is mooi

 

Nu een vraag van Jassy, alsof dit iets nieuws is.

En dan wederom de discussie onder panelleden die het discussieren als hobby hebben en niet satelliettv kijken.

 

Het verzanden van een discussie is intrinsiek als er meningsverschillen bestaan over het onderwerp.

Het onderwerp is echter niet waarom, maar is CD bezig met de Access te wijzigen? JA

The Promise You Made

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Precies. Die dalende lijn is er al jaren omdat ze al jaren bezig zijn met de klanten weg te jagen, door steeds maar de prijzen op te drijven, en steeds maar meer beperkingen in te voeren.

Zeg ik al jaren, maar ze blijven ermee doorgaan.

Altijd maar volgens het principe redenerend van "Als er 1000 klanten afhaken, dan moeten we dat recupereren door de rest van de klanten maar weer meer te laten betalen".

 

Ik zeg ook al jaren dat als je de vrije keuze wegneemt, de klanten ook gaan afhaken, want dat is zowat de enige reden om nog voor CD of TVV te kiezen, ten minste als je keuze hebt.

En al jaren lees ik hier tegenargumenten.

Ze gaan niet weggaan, want ze hebben nu al geïnvesteerd in hun installatie.

De feiten bewijzen het tegendeel, steeds meer klantenverlies, en als reactie, nog meer de bestaande gebruikers uitpersen.

Limitatie van SIDS, bijkomende kaartjes beperken, enz. enz.

En resultaat is steeds minder kijkers.

Dan had ik graag de "Feiten ook eens onderbouwd gezien, of is dit ook aan uw fantasy ontsproten.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan hier alleen maar op antwoorden, CD/TVV gaat zijn eigen ondergang te gemoed.

 

Ik kijk nu ook nog CD en verrek het om een brakke CD/TVV doos te kopen, zelfs gratis wil ik hem niet hebben.

 

Dit is wel mijn eigen mening, maar ben het met hun beleid niet eens.

 

Ze mogen al blij zijn dat ze nog abonnement houders hebben.

 

De meesten hebben waarschijnlijk zo'n CD/TVV bak, maar de meesten met een échte ontvanger stoppen er volgens mij mee.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joop001, we weten wat je schreef, je bent bekent!

je vergeet echter een heel belangrijk aspect M7 werkt binnen een Europese Binnenmarkt en houdt zich aan die wetgeving.

en

je vergeet, niemand durft het aan zo'n reus aan te pakken op grond van eenzijdige wijzigingen van de voorwaarden... NIEMAND

 

Emekli,

graag

want dan kunnen er anderen contracten afsluiten met de Uitzendgemachtigden.

The Promise You Made

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch

 

M7 werkt binnen de europesche markt. Echter ook binnen Nl en dient zich dientengevolge aan de NL wetgeving te conformeren. Overigens is deze redelijk conform Europesche recht en ook daarin is het eigendomsrecht duidelijk geborgd en slechts op vastgelegde punten terzijde te schuiven en daar kan M7 zich niet boven stellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou idd kunnen in mijn optiek.

 

Echter ik ben geen partij want ik draai enigma. Dus niet getroffen. Daarom ih begin al aangegeven dat mensen gebruik kunnen maken rechtdbijstand.

 

Heb je gelijk de onafhankelijk toets waar hier een hoop mensen schijnbaar behoefte aan hebben. Die ook toejuich. (Dit wat betreft stellingname en haalbaarheid).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...