Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten


Dat is een pietsie oud nieuws....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kon je hier lezen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo is het, wanneer je het financieel bekijkt.

Maar je kan ook een prijs zetten op de voldoening van het opzeg moment.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, ceesv said:

Je kan ook get CD riant pakket nemen voor 19,95, dat komt beter overeen met Joyne basis, dan bespaar je weer 5 euro.

Ik weet alleen niet of je daarbij extra kaarten kunt koppelen.

Het Rijk pakket komt meer overeen met Het Joyne basispakket en je krijgt hier ook 3 fox sport kanalen op. Bovendien kan je  tot 3 modules van 5 euro er bij  afsluiten

en die hebben exact hetzelfde pakket als de hoofdmodule.

 

Bij het CD riant Pakket kan je geen extra kaarten koppelen, alleen vanaf rijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fox is al bezig met Ziggo... Als Ziggo óók het poot stijf houd, proberen ze het ook bij andere providers. Ze hebben geld geïnvesteerd, dit jaar niets verdiend wegens corona en willen dat óf de provider het verlies betaalt of geen uitzendingsrechten meer... Satelliet transponderhuur is duur en IPTV is veel goedkoper. Ze dwingen je liefst naar hun Online diensten... Echt iedere provider komt aan de beurt. Zodra bij Joyne het contract afloopt, kloppen ze daar ook aan...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zakelijke aansluiting is bijvoorbeeld een hotel, ziekenhuis, verzorgingstehuis die per kamer elke maand dit bedrag moeten betalen.

Dat pakket van 3,95 zijn maar 10 zenders. Als ze meer zenders willen doorgeven gaat het naar 5,95 of 6,95 buiten optie pakketten om.

Voor publieke ruimtes worden aantal vierkante meter of zitplaatsen gerekend.

Reken maar uit voor een hotel met 50 kamers, of je nou klanten hebt of niet dat telt snel op.

Kan je niet vergelijken met een particulier abonnement.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je ook als kijker niet kunt oordelen over de financiele status van CD dat kan CD zelf enkel doen, als kijker kun je iets te duur vinden kwa aanbod en service maar daar houd het dan ook gelijk mee op. Daarnaast is in het begin altijd het gras groener bij de buren maar ook dat gaat na een aantal ervaringen het donkere bos in.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, el renegade zei:

Een zakelijke aansluiting is bijvoorbeeld een hotel, ziekenhuis, verzorgingstehuis die per kamer elke maand dit bedrag moeten betalen.

Dat pakket van 3,95 zijn maar 10 zenders. Als ze meer zenders willen doorgeven gaat het naar 5,95 of 6,95 buiten optie pakketten om.

Voor publieke ruimtes worden aantal vierkante meter of zitplaatsen gerekend.

Reken maar uit voor een hotel met 50 kamers, of je nou klanten hebt of niet dat telt snel op.

Kan je niet vergelijken met een particulier abonnement.

 

 

Dat klopt, echter maken ze nog steeds winst op het bedrag van € 3,95 ex BTW. Wat ik daarmee probeer uit te leggen is dat ze nog steeds winst op dat soort aansluitingen maken, de bedragen op de uitzendrechten van de betreffende zenders uit dat pakket kunnen nooit hoog zijn, want ze zullen er niet op toe leggen. 

 

De aansluitingen voor verzorgingshuizen gaan vrijwel altijd via Ziggo, en met een gereduceerd tarief van € 10,- voor het digitale standaard pakket, € 10,- voor het internet, telefonie weet ik niet.

 

Ziekenhuizen hadden een contract met een leverancier die gewoon de kabel door gaf, veel ziekenhuizen zijn op kostendekkend € 0,50 per dag en gratis overgestapt, afleiding van patiënten geeft minder klachten en daardoor minder druk op personeel, daarbij liggen patiënten normaal gesproken steeds korter in een ziekenhuis. 

 

Canaldigitaal moet het meer van vakantieparken in een flink buitengebied hebben, ook dat is steeds minder aan het worden.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf joyne aangevraagd met het lite pakket om eens te kijken hoe dat bevalt. Dus straks 2 satelliet providers :)

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, cheapwatcher zei:

Ik heb zelf joyne aangevraagd met het lite pakket om eens te kijken hoe dat bevalt. Dus straks 2 satelliet providers :)

 

Dat raad ik iedereen aan. Ik heb het Basic pakket en dat bevalt prima. Kan overigens CD niet ontvangen. Mijn horizon is nu vanaf 19E tot 30W (en verder west). Daardoor mis ik 28E bijzonder. Dit na een verhuizing naar een flat. Draaibare antenne op balkon.

 

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, uncle zei:

 

Dat raad ik iedereen aan. Ik heb het Basic pakket en dat bevalt prima. Kan overigens CD niet ontvangen. Mijn horizon is nu vanaf 19E tot 30W (en verder west). Daardoor mis ik 28E bijzonder. Dit na een verhuizing naar een flat. Draaibare antenne op balkon.

 

Ik heb alleen geen super sterke ontvangst op de transponders van Joyne. Dus kijken hoe dat uitpakt. Anders zou een big bisat een beter optie zijn ipv een bisat.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...