Ga naar inhoud


CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging


henkie73

Aanbevolen berichten

Op 19-11-2019 om 17:37, henkie73 zei:

Beste,

 

wat moet ik hier nu weer mee, ik wil geen opnamen in de cloud shit.

daar heb ik een dreambox voor.

en je krijgt er gratis 2 euro prijs verhoging bij.

is toch wel aardig van zo....

gr.

henk

 

image.png.bd3f7470fc526fc3c824c5e744e0636c.png

 

Op 19-11-2019 om 20:03, Sprietje zei:

Het heet nu dus het "Riant-pakket".


Nou daar is niets van te lezen op de site van Canal Digitaal, wel in hun blog en daar lees ik:
• Abonnement Riant: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement Rijk: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement Royaal: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren
• Abonnement VOL: 20 uur opnemen, opnames 30 dagen bewaren
• Abonnement BOMVOL: 100 uur opnemen, opnames 365 dagen bewaren

 

zie: https://www.canaldigitaal.nl/blog/opnemen-in-de-cloud/

Raar dat nog wordt opgenomen , Volgens mij niet meer van deze tijd als je bij de meeste providers toch alles kunt terug kijken 

Op 19-11-2019 om 20:03, Sprietje zei:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En de volgende prijsverhoging......:

 

Wijziging binnen je abonnement
Per 1 juni voert Canal Digitaal een wijziging in haar tarieven door. Deze wijziging heeft betrekking op de extra kaart(en) die je nu bij ons afneemt. We verhogen de prijs van je extra kaart (en), waar je nu € 6,50 voor betaalt, met € 1,50 per maand. De prijs van je hoofdabonnement blijft gelijk.

 

Verschrikkelijk bedrijf is het toch.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was hier al gemeld.

De reden daarvoor ik bekend, Canaldigitaal heeft ontdekt dat die 2 e kaart door familie, vrienden en bekenden op andere locaties werd gebruikt, abonnement sharing.

 

Wanneer jij je kaarten wel in eigen huis gebruikt ben je het slachtoffer van degenen die er een slaatje uit slaan.

 

Je kan overwegen je eigen kaart in eigen huis te delen met je andere ontvangers in eigen huis.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Henkie, het is bekend waarom Discovery weg gaat, omdat die firma via koppelverkopen de hoofdprijs vroeg.

 

Alternatief was dus geen zenders weg en een veel hogere prijsverhoging, met als gevolg...  daar gaan je abonnees.

 

Ik persoonlijk vind het jammer dat die zenders weg gaan, maar steun Canaldigitaal in hun beslissing niet toe te geven aan de eisen van Discovery c.s.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de abonnees gaan zowieso verhuizen. Prijsverhogingen als er alternatieven zijn lopen op een doodbloeden uit.Dan zijn ze verwonderd dat CS of kaartruil  zoveel bijval krijgt.Met games hebben ze hetzelfde gedaan tot ze vaststelden dat alternatieve verkoop groter was dan hun exuberante prijzen.Hebben ze de nieuwe games aan reeele prijzen gezet en grotendeels copieren was voorbij.Vraag redelijke tarieven met een goede service en je hebt tevreden klanten die geen alternatieven zoeken.Maar helaas hebben de sat aanbieders dat nog niet begrepen en knijpen alles zodanig dicht dat ik hier vrienden heb die de gratis kit aanschaffen voor vakantie en voor de rest de decoder op het hoopje gooien en de chip eruit halen en via alternatieve wegen gaan.We moeten CS niet promoten want is illegaal maar ze werken het al jaren in de hand.Geef vrije keuze met eventuele beperkingen en alle klanten zijn tevreden en zoeken niks anders.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik vraag mij toch dan wel af hoe ze dat dan gaan doen met de tv reclame voor ip tv, zeggen ze er dan bij dat je een incompleet abonnement  koopt. dit gaat toch niemand kopen, want iedereen kijk wel eens naar die zenders.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Dat was hier al gemeld.

De reden daarvoor ik bekend, Canaldigitaal heeft ontdekt dat die 2 e kaart door familie, vrienden en bekenden op andere locaties werd gebruikt, abonnement sharing.

 

Wanneer jij je kaarten wel in eigen huis gebruikt ben je het slachtoffer van degenen die er een slaatje uit slaan.

 

Je kan overwegen je eigen kaart in eigen huis te delen met je andere ontvangers in eigen huis.

 

 

Hi Cees, sorry, had ik niet gezien. Had wel even terug gekeken maar zag verder niets.

 

De prijsverhoging die vandaag in de mailbox zat zet mij alleen verder aan een alternatief te zoeken. Heb ik al meerdere keren aangegeven.

Denk ook dat CD links en rechts ingehaald gaat worden door concurrenten met hun huidige beleid.

De enige reden waarom ik nog CD in huis heb is dat comedy central erg populair in huis is. 

Anders was ik allang weg geweest.

Het enige wat ik gekregen heb in de afgelopen jaren is hogere rekeningen voor zaken die ik niet bekijk (Fox) en 

niet gebruik (cloud storage).

Ik blijf het zeggen; het is een verschrikkelijk bedrijf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We hebben het eerder al doorgerekend, overstappen naar Joyne  voor deze prijsverhoging is pas na ongeveer 3 jaar break-even.

Heb je goed en flatrate internet kan je overwegen voortaan via internet te kijken, en de schotel voor fta te houden.

Mis je wel de NPO en RTL en co, maar of je daar tegenwoordig nog veel aan mist?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"We" geven wel af op Canal Digitaal, maar ook Ziggo heeft haar tv abbo met twee euro verhoogt in prijs.

 

Ik heb CD voor mijn stek elders in europa en heb geen alternatief, behalve Joyne en die 24 euro per jaar extra....tja..

Mijn alternatief is Ziggo via TVHeadend doorstreamen naar mijn tweede adres, maar dan moet het internet wel toereikend zijn, maar liever laat ik alles bij het oude.

 

En aan de andere kant heeft ceesv wel een puntje, CD is een provider die nu eens de discoverypoot stijf houdt en dus niet toegeeft.

Ik hoop echt van harte dat zowel Joyne, KPN alsmede Ziggo dit voorbeeld overnemen, al zal het mij verbazen als dit niet gaat gebeuren.

(prijsafspraken mogen dan wel niet, maar "advies" aan de conculega vragen mag gewoon) ;)

 

Wanneer contentaanbieders eindelijk doorkrijgen dat zij niet ongelimiteerd kunnen vragen wat zij willen hebben, zullen de prijzen van abonnementen in de loop van de tijd vanzelf dalen.

..wat sinds kort trouwens, even tussendoor, ook ter sprake is gekomen: Een salarisplafond voor voetballers!

Tenslotte worden de salarissen van voetballers en andere sporters door ons consumenten betaald!

 

Ik wacht het geheel nog even af voordat ik onnadenkend de boel op zeg.. Ik zeg: Niet over één nacht ijs lopen.

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, henkie73 said:

maar ik vraag mij toch dan wel af hoe ze dat dan gaan doen met de tv reclame voor ip tv, zeggen ze er dan bij dat je een incompleet abonnement  koopt. dit gaat toch niemand kopen, want iedereen kijk wel eens naar die zenders.

 

gr.

henk

O JA? Aleen de programmering al herhaling op herhaling dus je zapt er nog niet eens overheen je slaat ze gelijk over. Ik doet dat in ieder geval al geruime tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er dat men aanstuurt op losse iptv abonnementen zoals Netflix, Kijk, Videoland, Prime, Disney en etc. Op zich niks verkeerd mee, mits men geen reclame blokken er in gaat zetten. Anders ben ik snel klaar mee.  

 

2 uren geleden, drz zei:

wat sinds kort trouwens, even tussendoor, ook ter sprake is gekomen: Een salarisplafond voor voetballers!

 

Dat mogen ze ook bij de Formule 1 toepassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ventura zei:

Dat mogen ze ook bij de Formule 1  alle sporten toepassen.

Fixed! :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...