Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, ceesv zei:

Dus wanneer jij hulp nodig hebt krijg jij aan de ziekenhuis poort te horen, sorry de mondkapjes zijn op, gaat u maar naar huis om te sterven?

 

Iedere professional zal bescherming gebruiken wanneer die beschikbaar is, maar iedere professional zal zelf een afweging maken wanneer die niet aanwezig zijn en een patient hulp behoeft.

 

Nederland zou voorbereid zijn, ook hier is er een tekort aan essentiele zaken.

 

 

@ceesv

Omdat jij hulp 'nodig' hebt verlang jij dat zo'n hulpverlener voor jou mag sterven?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

 

Zunigkyk

Nee, dat heb ik niet geschreven.

 

Ik heb geschreven dat die professionals zelf hun eigen afweging maken.

 

En ik heb geschreven dat in tegenspraak tot eerdere berichtgeving de voorbereiding door landen onvolvoldoende blijkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

26 maart, bron RIVM

 

Positief getest 7431, (+ 1.019)

Overleden, 434, (+ 78)

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ceesv zei:

26 maart, bron RIVM

 

Positief getest 7431, (+ 1.019)

Overleden, 434, (+ 78)

 

 

Ik begin steeds meer voor een dilemma te komen:

 

Waar ik werk is de hygiene twijfelachtig en worden de adviezen niet door iedereen nageleefd.  Over het laatste heb ik mijn leidinggevende van de week ook aangesproken, maar die is daar vrij laconiek onder. Ik heb me vanmorgen ziek gemeld voor een blessure. Ik werk niet in een vitaal beroep. Mijn vraag is: wat is wijsheid?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is er maar een die je daarin kan adviseren, dat ben je zelf.

 

Behoor je tot een groep met een verhoogd risico, is het beste advies, blijf weg van mogelijke besmettingen, zolang er nog geen behandeling of medicijn is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar hebben we weer een stel conclusies die op het roddelblad van tante Mien uit de Jordaan gebaseerd zijn.... :(

 

image.png

 

https://www.rivm.nl/documenten/epidemiologische-situatie-covid-19-in-nederland-26-maart-2020

 

Voor de mensen die het niet snappen....als de grafiek er uit ziet als een trap omhoog = niet goed.

Als de grafiek er uit ziet als een trap omlaag = wel goed. ;)

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Er is er maar een die je daarin kan adviseren, dat ben je zelf.

 

Behoor je tot een groep met een verhoogd risico, is het beste advies, blijf weg van mogelijke besmettingen, zolang er nog geen behandeling of medicijn is.

Niet mee eens. Als je niet naar buiten hoeft NIET GAAN!

Probeer thuiswerken af te dwingen, neem geen enkel

risico. Niet verhoogd risico in GEEN garantie.

 

Sorry, beetje als een olifant door een porseleinkast en

meestal ben ik wat genuanceerder maar nu, bij wijze

van uitzondering moet iedereen optimaal er aan

meewerken verspreiding vor zichzelf of anderen te

voorkomen. Je kunt NIET genoeg doen!

 

Met thuisblijven bescherm je ook anderen, wel of geen

risicogroep.

 

 

1 uur terug, wanderer zei:

win ook advies in bij je vakbond als je daar lid van bent, trouwens je kunt natuurlijk ook advies vragen als je geen lid bent.

 

Als je het kunt betalen zou ik het advies aan mijn laars lappen.

(als je het niet kunt betalen ook)

Hoe vergoedt een bond jouw dood en van anderen?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige vragen er gewoon om:

Influencer die ‘voor de uitdaging’ aan toiletpot likte ligt nu in ziekenhuis met coronabesmetting

https://www.hln.be/bizar/influencer-die-voor-de-uitdaging-aan-toiletpot-likte-ligt-nu-in-ziekenhuis-met-coronabesmetting~a94b7c48

 

Mocht zij corona krijgen:

Rapper M.I.A sterft nog liever aan corona dan dat ze zich laat vaccineren: “Ons eigen immuunsysteem zal ons wel redden...”

https://www.hln.be/showbizz/celebrities/rapper-m-i-a-sterft-nog-liever-aan-corona-dan-dat-ze-zich-laat-vaccineren-ons-eigen-immuunsysteem-zal-ons-wel-redden~abc7d917

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, edbe zei:

 

tja ik had het niet anders verwacht...RIVM geeft verkeerde informatie...bewust doen ze dat

Ab Osterhaus (RIVM) is nu eenmaal publieks/mediageil.

Dat was hij in 2003 al (vogelgriep).

 

Zulke mensen zijn een slechte basis voor iets als RIVM.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...