Ga naar inhoud


ZDF en ITV via canaldigitaal App


theparasol

Aanbevolen berichten

  • Moderator
12 minuten geleden, bellejt zei:

zie hier staan dat ZDF op 28.2 FTA zou zijn

Waar is hier?

Wat is je bron?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Lijkt inderdaad op een vergissing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was i.d.d. een fyptoutje. Moet natuurlijk 19.2° zijn.. De Engelsen zijn niet zo happig op de Duitsers (alhoewel zíj hun fietsen nooit zijn kwijtgeraakt) :) :) 

Gekheid natuurlijk, er zijn in Engeland niet zoveel Duitssprekenden... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, bellejt zei:

zie hier staan dat ZDF op 28.2 FTA zou zijn.Kan men dan eens de gegevens doorgeven want volgens mij zit die alleen op 19.2 .

ZDF zit alleen nog maar op 19,2.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit in de app omdat daar ook sat only kanalen in zitten. Op een aantal tv's kun je namelijk dit combineren. Dan heb je het grootste deel via de satelliet en een paar via IP.
En je hebt dan geen losse ontvanger nodig.

  • Bedankt 1

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, cheapwatcher zei:

Het zit in de app omdat daar ook sat only kanalen in zitten. Op een aantal tv's kun je namelijk dit combineren. Dan heb je het grootste deel via de satelliet en een paar via IP.

 

Ja maar laat ze dit dan vermelden ipv een vaag verhaal dat je contact moet opnemen om je abonnement aan te passen.  Dat slaat nergens op.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. En deze ronde even een koude én warme douche voor canaldigitaal!

 

Ik had geschreven dat ik contact had gezocht met canaldigitaal over die zenders als ITV en ZDF die wel in de App en de livetv via de webbrowser zaten maar die dan weer niet

te abonneren bleken te zijn.

Ik was niet tevreden over het afhandelen van mijn vraag want de medewerker die ik sprak wist duidelijk niet waar zij het over had en gaf een ontwijkend antwoord en vroeg direct daarop of ik nog een andere vraag had.

Ik had als klant gehoopt dat op dat moment even doorgevraagd zou worden bij iemand met kennis op dat punt. Ze had er zelfs later op terug mogen komen met een mailtje oid.

Helaas niet. Het leek wel of de insteek was: ik handel elke vraag op stuit af en doe wat ik kan en wat ik niet weet bluf ik maar of geef ik zelf een fantasie antwoord wat logisch klinkt.

 

Voor mij dus balen op dat moment: daarvoor bel ik dus niet, ik kan zelf ook wel op hun website zien dat vol en bomvol deze zenders niet gaan vrijschakelen!

 

Daarop kreeg ik een klant tevredenheids email in mijn inbox en daar heb ik chagarijnig als ik was gewoon aangegeven dat ik niet tevreden was met de geboden hulp.

Ik werd daarna in twee dagen tijd zowaar 3 keer gebeld op mijn mobiele nummer. De derde keer was ik er op tijd bij en zat ik niet in een vergadering.

Enfin, de vrouw aan de lijn hoorde mijn grieven uitvoerig aan en wist me in tegenstelling tot haar voorganger zeer veel details te verklappen.

Echt iemand die uit ervaring en met daadwerkelijke kennis sprak. Daarnaast gaf ze aan dat ze de voor hun nieuwe grieven en verbeterpunten mee zou nemen.

Sterker nog ze gaf aan dat ze de app zelf ook gebruikte om te kijken en ze ging zelf ook onderzoeken of ze die nieuwe issues kon reproduceren. 

.

Kortom ik heb zo'n beetje de hele waslijst aan issues en opmerkingen die ik persoonlijk had met de app tot nu toe kunnen doornemen met haar.

Ze bedankte mij oprecht voor mijn nieuwe voor hun waardevolle input en ik kreeg als klant echt gevoel gehoord te zijn: In een woord: geweldig!

 

Nu even terug naar die zenders als ITV en ZDF: Canaldigitaal heeft die in de App zitten omdat ze hopelijk op niet al te lange termijn dat soort kanalen kan gaan aanbieden.

Uiteraard was het een rechtenkwestie maar daar zijn ze dus op dit moment mee bezig. Als dat afgerond is kunnen we ook per app van dat soort kanalen gaan genieten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent dan wel heel netjes geholpen, maar dat die zenders niet zomaar kunnen worden doorgegeven is dan wel degelijk het nog niet willen betalen voor die doorgeef rechten. Of in afwachting van het bod daar op...!

Het niveau van de competentie en kwaliteitsgerichte medewerkers verschilt wel vaker. Dat men daar iets aan doet siert de provider maar is niet zonder eerst heftig en vaker te klagen.

Ik hoop dat jullie bij CDs snel ITV kunnen zien via de app.

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2020 om 00:15, theparasol zei:

Even een update. En deze ronde even een koude én warme douche voor canaldigitaal!

 

Ik had geschreven dat ik contact had gezocht met canaldigitaal over die zenders als ITV en ZDF die wel in de App en de livetv via de webbrowser zaten maar die dan weer niet

te abonneren bleken te zijn.

Ik was niet tevreden over het afhandelen van mijn vraag want de medewerker die ik sprak wist duidelijk niet waar zij het over had en gaf een ontwijkend antwoord en vroeg direct daarop of ik nog een andere vraag had.

Ik had als klant gehoopt dat op dat moment even doorgevraagd zou worden bij iemand met kennis op dat punt. Ze had er zelfs later op terug mogen komen met een mailtje oid.

Helaas niet. Het leek wel of de insteek was: ik handel elke vraag op stuit af en doe wat ik kan en wat ik niet weet bluf ik maar of geef ik zelf een fantasie antwoord wat logisch klinkt.

 

Voor mij dus balen op dat moment: daarvoor bel ik dus niet, ik kan zelf ook wel op hun website zien dat vol en bomvol deze zenders niet gaan vrijschakelen!

 

Daarop kreeg ik een klant tevredenheids email in mijn inbox en daar heb ik chagarijnig als ik was gewoon aangegeven dat ik niet tevreden was met de geboden hulp.

Ik werd daarna in twee dagen tijd zowaar 3 keer gebeld op mijn mobiele nummer. De derde keer was ik er op tijd bij en zat ik niet in een vergadering.

Enfin, de vrouw aan de lijn hoorde mijn grieven uitvoerig aan en wist me in tegenstelling tot haar voorganger zeer veel details te verklappen.

Echt iemand die uit ervaring en met daadwerkelijke kennis sprak. Daarnaast gaf ze aan dat ze de voor hun nieuwe grieven en verbeterpunten mee zou nemen.

Sterker nog ze gaf aan dat ze de app zelf ook gebruikte om te kijken en ze ging zelf ook onderzoeken of ze die nieuwe issues kon reproduceren. 

.

Kortom ik heb zo'n beetje de hele waslijst aan issues en opmerkingen die ik persoonlijk had met de app tot nu toe kunnen doornemen met haar.

Ze bedankte mij oprecht voor mijn nieuwe voor hun waardevolle input en ik kreeg als klant echt gevoel gehoord te zijn: In een woord: geweldig!

 

Nu even terug naar die zenders als ITV en ZDF: Canaldigitaal heeft die in de App zitten omdat ze hopelijk op niet al te lange termijn dat soort kanalen kan gaan aanbieden.

Uiteraard was het een rechtenkwestie maar daar zijn ze dus op dit moment mee bezig. Als dat afgerond is kunnen we ook per app van dat soort kanalen gaan genieten.

 

 

 

Je bent door backoffice gebeld, vraag je naderhand het zelfde aan de normale klantenservice, dan kunnen ze niet eens zien dat er contact geweest is.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...