Ga naar inhoud
Noordzee

Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol

Aanbevolen berichten

Ja, maar je moet nu zelf het initiatief nemen. Oftewel na vier weken even bellen. Dat is het laatste bericht wat mij bekend is. 

Maar het is inderdaad van de website afgehaald. Dus geen garantie. Want als Canal Digitaal ineens geen kaarten meer beschikbaar stelt, heb jij niets om op terug te vallen. 

 

Als je interesse hebt in één van de twee pakketten, kan je ze misschien beter eerst even bellen. 

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens een lid in een ander topic heeft cds een extra voorwaarde voor het ter beschikking stellen van een satelliet smart card bij deze paketten ngevoerd.  Tussen opzeggen van enig ander abo en het aangaan van bom-vol dient een minimale periode van 6 maanden te zitten. Onduidelijk is of er bij minder dan 6 maanden nooit meer een card geleverd wordt? Is activatie van een eigen card wel mogelijk.

 

Kijk dus uit met iptv en deze paketten bij CDS, en ga altijd uit van het meest negatieve.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst: (aangepast)

 

19 uur geleden zei manyoky:

Ik kan op de cd site nergens meer vinden dat na 4 weken vol of bomvol je n smartcard toegestuurd krijgt om ook via de sateliet te kunnen kijken . weet iemand of dat nog in het paket zit?

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Naar beneden scrollen naar 'HEB JE NOG VRAGEN?'

Klik op 'Meer antwoorden op vragen over de Canal Digitaal TV App'

Punt 13

Alleen moet je "het hele satellietaanbod" niet letterlijk nemen.

Start HD (=Basis HD zonder Fox Sports) bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

aangepast door Alex1970

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uur geleden zei Alex1970:

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

kan dat eigenlijk ook met n belgies adres en banknummer?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei laslo:

kan dat eigenlijk ook met n belgies adres en banknummer?

 

enkel het satelliet aanbod kan voor belgie online aangevraagd worden, voor het IPTV aanbod van vol en bomvol kan dit enkel in Nederland (zelf al geprobeerd online aan te vragen).

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

van lid bamse in een ander topic:

 

":ik overweeg om mijn sattelietabonnement [al 10 jaar abonnee] op te zeggen en over te gaan op de app Ik belde cd hierover en wat schets mijn verbazing 

Het antwoord van cd was u moet u satteliet abonnement eerst op zeggen en  na 6 maanden kunt u op de app 

Dus met andere woorden geen tv 6 maanden ""

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei moonchild:

u moet u satteliet abonnement eerst op zeggen en  na 6 maanden kunt u op de app

 

Waarom zou je dan 6 maanden moeten wachten van canal digitaal?

Het moet denk ik zijn dat het sat abonnement opgezegd werd maar dat er nog een restant contract periode uitgezeten diende te worden van 6 maanden.

Daarna kon Bamse pas op vol of bomvol abonnement overstappen.

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, maar dan kun je toch nog steeds ingegaan zijn op een aanbiedingsactie waarbij je weer nieuwe contractperiode van een jaar of 2 jaar krijgt?

Toen ik na jaren overstapte van familie SD naar basis met HD pakket kreeg ik ook een jaar contract uit te zitten.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

zou het niet kunnen zijn dat ze de abonnees willen ontmoedigen hun duur abonnement op te zeggen voor een nieuw goedkoper abonnement. 

abonnement omzetten gaat dus niet

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uur geleden zei theparasol:

 

Waarom zou je dan 6 maanden moeten wachten van canal digitaal?

Het moet denk ik zijn dat het sat abonnement opgezegd werd maar dat er nog een restant contract periode uitgezeten diende te worden van 6 maanden.

Daarna kon Bamse pas op vol of bomvol abonnement overstappen.

 

 

 

Heeft niets met een restant contract periode te maken, aan de telefoon krijg je die melding. Op internet aanmelden met andere naam en rekeningnummer kan wel.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎2‎-‎2‎-‎2019 om 12:18 zei Alex1970:

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Naar beneden scrollen naar 'HEB JE NOG VRAGEN?'

Klik op 'Meer antwoorden op vragen over de Canal Digitaal TV App'

Punt 13

Alleen moet je "het hele satellietaanbod" niet letterlijk nemen.

Start HD (=Basis HD zonder Fox Sports) bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

 

Ik haat sport om naar te kijken, zeker als ik daardoor nog eens extra betaal, nog even en dan is DVB-T@ een feit, ook zonder abonnement gratis de publieke omroepen kijken, de rest kijk ik toch nauwelijks, missen zal ik pulp TV zeker niet.

 

Ik ga eens goed oriënteren welke DVB-T2 ontvanger zonder decoder goed werkt en waarbij ik kan opnemen.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag de kaart binnen horende bij een Vol abonnement. Kaart zat in een witte envelop zonder bijbehorend schrijven of iets dergelijks; als ik niet op de hoogte was geweest dat er na verloop van tijd een kaart volgt zou ik geen idee hebben gehad wat te doen. 

 

De kaart in de VU+ gestopt en gewacht op signaal. Helaas werkte het niet. Ingelogd in mijn CD account en daar gekeken voor een activeringssignaal. Kaart blijkt niet in mijn account zichtbaar te staan en heractiveren lukte ook niet. 

 

Vervolgens gebeld met CD. Kreeg een vrij starre en onbeleefde dame aan de lijn. Er werd mij uitgelegd dat een smartcard alleen werkt met een satellietabonnement en ik deze voor minimaal 22,50 euro per maand kon afsluiten. Ik moest niet zo raar doen en denken dat ik voor 10 euro ook op de satelliet zou kunnen kijken. En de kaart? Die hoort bij een online abonnement; waarom ze dan een fysieke kaart sturen kon ze niet beantwoorden. Na aandringen en aangeven dat deze informatie op site staat/heeft gestaan en ook in de media bleef mevrouw aandringen op een duurder abonnement. Uiteindelijk heb ik aangegeven van haar gedrag niet gediend te zijn en ze ging overleggen met een collega. Uiteindelijk is de kaart gelinkt en werkt het. 

 

De kaart is echter nog steeds niet zichtbaar in Mijn CD (bij pakket informatie staat: Geen actieve smartcards gevonden.), is dat ook bij jullie het geval? Of kan ik verwachten dat ie binnenkort weer stopt met werken?

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door henkie73
      Beste,
       
      wat moet ik hier nu weer mee, ik wil geen opnamen in de cloud shit.
      daar heb ik een dreambox voor.
      en je krijgt er gratis 2 euro prijs verhoging bij.
      is toch wel aardig van zo....
      gr.
      henk
       

    • Door pandora
      Na anderhalf jaartje geen schotelactiviteit gedaan te hebben besloot ik om ontvanger van zolder te halen en terug CD te bekijken
      Wat blijkt? Als ik de CD smartcard in module steek(zwarte met wereldbol) blijft de cam initialiseren
      Steek ik kaart in Diablocam dan lukt het wel en wordt de kaart herkend.
      Zou het game over zijn voor originele cammodule of kan ik deze van een update voorzien? Zoja alle hulp is welkom
       
      Many thnx
      Pandora
    • Door Penthe
      Dit betrefd nieuws voor Facebook gebruikers!
        WINNEN: 🦇
      Tijdens de donkere dagen van de maand November is RTL Crime zender van de maand! Dit betekent dat je kan genieten van de spannendste misdaadseries zoals CSI, Castle, Criminal Minds en Moordvrouw, maar ook van klassiekers als Baantjer.
      Wil jij je favoriete misdaadserie bekijken met de Apple AirPods t.w.v. € 179,-? Beantwoord dan onderstaande vraag en wie weet kijk jij binnenkort met de Canal Digitaal TV App én deze handige Apple AirPods, waar je ook bent!
      Wie speelt de hoofdrol in de serie Moordvrouw?
      A. Linda de Mol
      B. Katja Schuurman
      C. Angela Schijf
      D. Wendy van Dijk
      Reageren kan t/m 30 november 2019. De algemene voorwaarden vind je hier: https://tinyurl.com/y2qhj9go
    • Door astro iris
      Vandaag dit aanbod bij inloggen in live tv canal digitaal via internet, is alleen voor klanten in Nederland. de samenwerking is bij Nederlandse providers ( zie bijlage) De prijs is slechts 15 euro per maand voor Basis HD. Trouwens ook de layout van de website is positief aangepast. 



    • Door ilseonline
      Ik heb onregelmatig toch met regelmaat dat de M7 SAT801 om een code vraagt voor ik TV kan kijken, echter heb ik geen kinderslot actief staan, heeft iemand voor mij een goed advies (behalve weggooien) ?
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid