Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Ja, maar je moet nu zelf het initiatief nemen. Oftewel na vier weken even bellen. Dat is het laatste bericht wat mij bekend is. 

Maar het is inderdaad van de website afgehaald. Dus geen garantie. Want als Canal Digitaal ineens geen kaarten meer beschikbaar stelt, heb jij niets om op terug te vallen. 

 

Als je interesse hebt in één van de twee pakketten, kan je ze misschien beter eerst even bellen. 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens een lid in een ander topic heeft cds een extra voorwaarde voor het ter beschikking stellen van een satelliet smart card bij deze paketten ngevoerd.  Tussen opzeggen van enig ander abo en het aangaan van bom-vol dient een minimale periode van 6 maanden te zitten. Onduidelijk is of er bij minder dan 6 maanden nooit meer een card geleverd wordt? Is activatie van een eigen card wel mogelijk.

 

Kijk dus uit met iptv en deze paketten bij CDS, en ga altijd uit van het meest negatieve.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

19 uur geleden zei manyoky:

Ik kan op de cd site nergens meer vinden dat na 4 weken vol of bomvol je n smartcard toegestuurd krijgt om ook via de sateliet te kunnen kijken . weet iemand of dat nog in het paket zit?

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Naar beneden scrollen naar 'HEB JE NOG VRAGEN?'

Klik op 'Meer antwoorden op vragen over de Canal Digitaal TV App'

Punt 13

Alleen moet je "het hele satellietaanbod" niet letterlijk nemen.

Start HD (=Basis HD zonder Fox Sports) bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei laslo:

kan dat eigenlijk ook met n belgies adres en banknummer?

 

enkel het satelliet aanbod kan voor belgie online aangevraagd worden, voor het IPTV aanbod van vol en bomvol kan dit enkel in Nederland (zelf al geprobeerd online aan te vragen).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

van lid bamse in een ander topic:

 

":ik overweeg om mijn sattelietabonnement [al 10 jaar abonnee] op te zeggen en over te gaan op de app Ik belde cd hierover en wat schets mijn verbazing 

Het antwoord van cd was u moet u satteliet abonnement eerst op zeggen en  na 6 maanden kunt u op de app 

Dus met andere woorden geen tv 6 maanden ""

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei moonchild:

u moet u satteliet abonnement eerst op zeggen en  na 6 maanden kunt u op de app

 

Waarom zou je dan 6 maanden moeten wachten van canal digitaal?

Het moet denk ik zijn dat het sat abonnement opgezegd werd maar dat er nog een restant contract periode uitgezeten diende te worden van 6 maanden.

Daarna kon Bamse pas op vol of bomvol abonnement overstappen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei theparasol:

 

Waarom zou je dan 6 maanden moeten wachten van canal digitaal?

Het moet denk ik zijn dat het sat abonnement opgezegd werd maar dat er nog een restant contract periode uitgezeten diende te worden van 6 maanden.

Daarna kon Bamse pas op vol of bomvol abonnement overstappen.

 

 

 

Heeft niets met een restant contract periode te maken, aan de telefoon krijg je die melding. Op internet aanmelden met andere naam en rekeningnummer kan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎2‎-‎2019 om 12:18 zei Alex1970:

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Naar beneden scrollen naar 'HEB JE NOG VRAGEN?'

Klik op 'Meer antwoorden op vragen over de Canal Digitaal TV App'

Punt 13

Alleen moet je "het hele satellietaanbod" niet letterlijk nemen.

Start HD (=Basis HD zonder Fox Sports) bij VOL en Familie HD bij BOMVOL.

Je mag inderdaad geen lopend abonnement hebben, dan dus aanvragen op een ander adres en rekeningnummer.

 

Ik haat sport om naar te kijken, zeker als ik daardoor nog eens extra betaal, nog even en dan is DVB-T@ een feit, ook zonder abonnement gratis de publieke omroepen kijken, de rest kijk ik toch nauwelijks, missen zal ik pulp TV zeker niet.

 

Ik ga eens goed oriënteren welke DVB-T2 ontvanger zonder decoder goed werkt en waarbij ik kan opnemen.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik kreeg vandaag de kaart binnen horende bij een Vol abonnement. Kaart zat in een witte envelop zonder bijbehorend schrijven of iets dergelijks; als ik niet op de hoogte was geweest dat er na verloop van tijd een kaart volgt zou ik geen idee hebben gehad wat te doen. 

 

De kaart in de VU+ gestopt en gewacht op signaal. Helaas werkte het niet. Ingelogd in mijn CD account en daar gekeken voor een activeringssignaal. Kaart blijkt niet in mijn account zichtbaar te staan en heractiveren lukte ook niet. 

 

Vervolgens gebeld met CD. Kreeg een vrij starre en onbeleefde dame aan de lijn. Er werd mij uitgelegd dat een smartcard alleen werkt met een satellietabonnement en ik deze voor minimaal 22,50 euro per maand kon afsluiten. Ik moest niet zo raar doen en denken dat ik voor 10 euro ook op de satelliet zou kunnen kijken. En de kaart? Die hoort bij een online abonnement; waarom ze dan een fysieke kaart sturen kon ze niet beantwoorden. Na aandringen en aangeven dat deze informatie op site staat/heeft gestaan en ook in de media bleef mevrouw aandringen op een duurder abonnement. Uiteindelijk heb ik aangegeven van haar gedrag niet gediend te zijn en ze ging overleggen met een collega. Uiteindelijk is de kaart gelinkt en werkt het. 

 

De kaart is echter nog steeds niet zichtbaar in Mijn CD (bij pakket informatie staat: Geen actieve smartcards gevonden.), is dat ook bij jullie het geval? Of kan ik verwachten dat ie binnenkort weer stopt met werken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...