Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


Dat de daders maar gecastreerd mogen worden zonder verdoving en met een bot mes.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, drz zei:

Dat de daders maar gecastreerd mogen worden zonder verdoving en met een bot mes.

En incluis mogen ze hun eitjes ook nog eens rauw opeten :D

39 minuten geleden, minplus zei:

Twee miljoen mondkapjes gestolen in Spanje...

Waarde 5 miljoen.

Ziekelijk !!!! Wat voor een smeerlap doet zoiets , waar zit bij zulke hun verstand ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bedenkingen van het WHO kunnen ook eerder met het politieke dan met het "medische" te maken hebben.

 

Het is nu eenmaal zo dat je in de wereld rijke en arme landen hebt. Als het WHO morgen adviseert aan regeringen om iedereen mondmaskers te geven, dan zit je met het probleem dat veel landen dat advies om financiële redenen niet (kunnen) volgen.

 

Dan komt die bevolking in opstand, want "jullie slechte leiders laten ons creperen".

 

Vandaar dat het WHO héél voorzichtig omgaat met dit soort gevoelige beslissingen.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat de WHO veel politieke / financiele parameters laat meespelen in hun adviezen / beslissingen. Hun prioriteit is de gezondheid van de wereldbevolking, en hoe de wereldbevolking gezond te houden.

Op nationaal niveau spelen de politieke / financiele parameters wel mee (uiteraard)...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Michel zei:

 

En dat is dus juist het punt, het baat niet of nauwelijks en het schaad wel als je ze verkeerd gebruikt en die kans is heel erg groot als je niet op het gebruik van dergelijke beschermingsmiddelen getraind bent.  De enige baat die het heeft is dat je minder snel een ander besmet, maar dat doe je ook niet als je gewoon strak 1,5 meter afstand houdt.

 

Pak je het kapje verkeer van je snoet of raak je het aan de voorzijde aan, besmet je je handen en berg je m verkeerd op, besmet je de omgeving en dan wordt je als niet corana patient alsnog zelf corona patient. Een mens raakt onbewust zijn eigen gezicht wel Ugh keer per 10 minuten aan. Als je niet getraind bent maak je die fout dus heeeeeeeeel erg snel en besmet je jezelf. 

 

Even kapje recht zetten of aandrukken, even jeuk in je gezicht.....even..... sneller gebeurt dan je denkt en je denkt er ook niet bij na.

 

Ik blijf zeggen dat een mondkapje NOOIT schaadt. Daar kan geen discussie over zijn.

Je moet het alleen niet als heilig verklaren.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Con zei:

 

Ik blijf zeggen dat een mondkapje NOOIT schaadt. Daar kan geen discussie over zijn.

Je moet het alleen niet als heilig verklaren.

Niet voor niets dat men in veel landen de mondmaskers verplicht als je buiten gaat.  Maar zoals ik al eerder schreef, hier in de lage landen denkt men dat men slimmer is. De toekomst zal het uitwijzen, we zijn hier in Europa in elk geval al slechter bezig dan in China.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, johnno said:

 

Het lijkt mij dat het RIVM dan een compleet overbodig instituut wordt.

Rivm heeft haar onkunde voldoende bewezen:

 

- ze hadden carnaval moeten verbieden

- ze hadden brabant en limburg onder quarantaine moeten plaatsen

 

Beste optie nu is om die club op te heffen en een gedeelte van de besparing over te maken aan het Robert Koch. Zal dan tevens een teken voor andere ambtenaren zijn.......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Mojo zei:

Ja. Waarom zoveel moeite. Er is een 50 cent oplossing😁

Ja, maar dat is dan weer 50 cent en niet zo duurzaam :D

 

 

...ondertussen:

 

29-jarige man overleden aan coronavirus ANP

NOS Nieuws Regionaal nieuws Vandaag, 22:07 Aangepast Vandaag, 22:22

29-jarige man uit Beek en Donk overlijdt aan coronavirus, 'een trieste uitzondering'

Een 29-jarige man uit het Brabantse Beek en Donk is overleden aan het coronavirus. Hij had voor zover bekend geen onderliggend lijden. Volgens een woordvoerder van het RIVM vormt hij voor zijn leeftijd een trieste uitzondering. "Het merendeel van de coronapatiënten die overlijden is zeventig jaar of ouder", zegt hij tegen Omroep Brabant.

Dat het coronavirus vooral ouderen treft, blijkt uit sterftecijfers van mensen onder de vijftig jaar. Elf mensen in deze leeftijdscategorie zijn overleden in Nederland. Dat staat gelijk aan 0,14 procent van het totaal aantal overledenen, blijkt uit informatie van het RIVM.

Overgewicht

Twee derde tot 80 procent van de mensen die op de intensive care terechtkomen hebben overgewicht. Het RIVM heeft mensen met diabetes type 2 en hart- en vaatziekten aangemerkt als bijzondere risicogroep; overgewicht gaat daarmee vaak gepaard.

Voor zover bekend was bij de 29-jarige man uit Beek en Donk geen sprake van onderliggende aandoeningen. "Er zijn altijd uitzonderingen mogelijk, hoe triest dat ook is", aldus de woordvoerder van het RIVM. "Hoe dat precies kan, weten we niet. Er is nog relatief weinig bekend over dit nieuwe virus." Wel is al langer duidelijk dat ook jonge mensen ernstige complicaties kunnen krijgen.

Medeleven

Burgemeester Frank van der Meijden van de gemeente Laarbeek, waar Beek en Donk onder valt, heeft zijn medeleven betuigd aan de familie van de 29-jarige man. Volgens de burgemeester heeft zijn overlijden enorme impact in de gemeente . "Ik ken de familie goed. En dat geldt voor veel mensen hier. Dit hakt er enorm in."

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speek soms ook bij het spreken, anderen dus ook. En je staat daar in een winkel. Iedereen is op zijn hoed: te dichtbij, een product in 1 keer in je kar laden. Zij maar zeker dat je word gadegeslagen .

Meteen zou ik dus een mondkapje dragen(als ik er 1 vind).

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...